CB87-Bergen Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg har et Ati Radeon 8500 3D-kort. Dette kjører vanlig på ca 275/275. Jeg satte det på 306/306. Det gikk fint, men ettersom jeg er på lan, er det noen venner som har brukt pc'en min. De opplevde at det kom rare tegn i spill, og at windows fikk masse rare farger. De brydde seg ikke om dette og fortsatte å spille. Men nå har jeg klokket det ned igjen til vanlig hastighet, men det er fortsatt litt buggy i enkelte menyer innpå spill. Men det er mye bedre nå, men som sagt, ikke perfekt. Kan det være at det er langvarig skadet? Takk på forhånd Lenke til kommentar
ZiggyS Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Det er ikke umulig at minnet har fått seg en "trøkk". Kan jo alltids teste med underklokking av dette, men jeg har ingen aning om det vil gjøre noe forskjell. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Kan jo være at det er litt slitt ja. skru av pc`n i 1time og prøv etter på slik at kortet får "roet" seg litt Lenke til kommentar
Gef Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Tror nok at det er langvarig skadet :-? , det du kan gjøre for å bekrefte det, er å ta ut kortet ditt og prøve i en annen pc, se om det er akkurat det samme som skjer der. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg installerte directx9 og nye skjermkort-drivere. Nå funker det fint, enten så hadde det bare fått seg en støkk, eller så var det bare litt buggy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå