Gå til innhold

er det trygt å handle fra ps store?

Jo Are

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trur det faktisk var en gang jeg ble trekt i fra 180 istede for 80 kr på kortet. Er jo bare småpenger uanz, hadde det vært større summer så hadde jeg nok tatt en telefon.

For å si det sånn, så har jeg ikke fulgt med på hvor mye dem har trekt etter den gangen.

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar
Trur det faktisk var en gang jeg ble trekt i fra 180 istede for 80 kr på kortet. Er jo bare småpenger uanz, hadde det vært større summer så hadde jeg nok tatt en telefon.

For å si det sånn, så har jeg ikke fulgt med på hvor mye dem har trekt etter den gangen.

9447450[/snapback]

Det var no litt trist for deg da, 100 kr er kanskje ikke så mye men det er nå 100kr.

Men det må da være ganske så trygt siden mange personer verden ovr gjør dette hver dag, vet jo at problemer kan oppstå men det hadde nå vært en ganske stor mediasak hvis Sony stjal penger fra stakkars ps3 eiere.

Lenke til kommentar
Hei jeg lurer på om det er trygt å handle på ps store, er det slik at man må skrive inn kontonummer?, er litt skeptisk til det?

er det noen som har hatt noen problemer med at de har tatt for mye penger?

takk for alle svar.

9447421[/snapback]

De skal ha kortnummer, ikke kontonummer.

Har ikke hatt noen problemer med dem. VISA har vel uansett en eller annen form for sikkerhetsordning hvis de skulle finne på å ta for mye.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Koster det noe å være medlem ellernoe?

Det har blitt trukket 80kr fra kontoen min uten at jeg har gjort noe...

9448844[/snapback]

Skal ikke koste noen ting, og om en ordre har blitt gjennomført skal du få kvittering på mail. Ser du på kontoutskriften at det er PSN det er trekt fra?

Edit: Slik blir det oppført hos meg:

Betaling utland PLAYSTATION NETWORKUSD 10,00

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar

Jepp... Vet det pleier å komme mail, men har ikke fått noe denne gangen. Har ikke sjekket om PSN-kontoen min har blitt fyllt heller.

Kontoutskriften min sier at det har blitt trukket fra PSN ja. Dette skjedde en dag jeg ikke var hjemme..

Men det kan jo hende det er tregheter i overføringen ellernoe.

Lenke til kommentar
Jepp... Vet det pleier å komme mail, men har ikke fått noe denne gangen. Har ikke sjekket om PSN-kontoen min har blitt fyllt heller.

Kontoutskriften min sier at det har blitt trukket fra PSN ja. Dette skjedde en dag jeg ikke var hjemme..

Men det kan jo hende det er tregheter i overføringen ellernoe.

9448884[/snapback]

Ja, dato er ikke alltid så presist. Men om det ikke har kommet penger i walleten din ville jeg nok sjekket saken nærmere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...