bIsk0p Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Det er merkelig, ettersom utgivelsesdatoen for skandinavia er 12-10-2007 Det har vel noe med hvor lang tid det til å sende pakken. Og siden det går igjennom Steam, får du nokk ikke spilt det før datoen er kommet =) Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Dumminger, gledesdrepere! Men ok, jeg vet ikke noe mer enn det som står på nettsiden, men syns jo det virker rart om den nå plutselig står som sendt om den faktisk ikke er det. Vedrørende spilling uten Steam skal det vel være fint mulig med DVD versjonen (dog ikke online, men det haster ikke) FAQ, www.race-game.orgQ: Do I have to be connected to the internet in order to play RACE07? A: No, Race 07 will have the option of choosing between an offline and online version when the player installs the game. The offline version will feature Securom protection, the player will not be able to join in online multiplayer races with this version. The online version requires Steam to be installed. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Tipper vel at det egentlig ikke gjøre noe. Om spillet skulle være sendt nå, så mottar du det antagligvis ikke før utgivelsesdatoen. Men en annen ting er at RACE07 vil ikke bli tilgjengelig på Steam før 15. oktober. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ja, blir spennende å se da i alle fall. Kjører 90% offline, så bryr meg ikke så mye om Steam egentlig. Men uansett, var ikke min hensikt å påstå at jeg får spillet før offesiell dato. Har ikke vært helt klar over når det var, så ble bare glad for å se at det tilsynelatende er sendt, og tenkte kanskje at flere her også opplever det samme. Er det andre her som har bestilt spillet? Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Tada, kom i dag den, så ingen fritidsproblemer i helgen Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Tada, kom i dag den, så ingen fritidsproblemer i helgen Race 07 var ikke så gæli egentlig! Men jeg kunne nok tenkt meg flere biler å lekt meg med, eller eventuelt noe a la LFStweak! Ønsker meg litt mer power på E30 M3 for eks. Samt andre DTM-biler... Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hva betyr dette? Når jeg kommer til oppdater-ruta til Steam så kommer denne feilmeldingen: ERROR: Steam.exe (Etter eller annet): Unable to load libary Steam.dll Hva er betyr det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg