TST Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Klar for en helg i førersetet til en realistisk racingbil? Her er en demo av RACE 07. Les mer Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Da laster jeg ihvertfall! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Pokker ta, får jo ikke engang lov til å velge hvor det skal innstalleres. :/ Endret 7. september 2007 av Atald Lenke til kommentar
Gjest Arveen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Bare en ting å si. Helt utolig tøffe effekter. Håper bare folk blir like flittige med å lage mods til denne simulatoren som de er til eks rFactor. "Drømmer om en Formula one mod" Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Må si at denne demoen imponerte veldig. Mye høyere enn forventningene mine egentlig. Selve kjørefølelsen, grafikken, lyden, generelt alt egentlig, er utrolig gjennomført. 06 virket litt GTL i forhold, noe klumpete og ikke fullt så fremtidsrettet. Likte egentlig ikke 3 serien i 06, men her så er det helt annerledes. Spillet skal nok kjøpes med en gang det kommer ut. Dette blir sannsynligvis et av de mest spilte spillene i simulatoren.(når den blir ferdig) Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 hmz, klarer ikek å innstalere, det havner et random sted Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 hmz, klarer ikek å innstalere, det havner et random sted 9451248[/snapback] Det som skjer er at den installerer i windows/temp.. så åpner steam seg og det kommer noe som legg til race i my games elns.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 hmz, klarer ikek å innstalere, det havner et random sted 9451248[/snapback] Den pakker først ut intallasjonsfilene under C:\WINDOWS\Temp\RACE07Demo. Deretter må du visstnok logge inn på Steam for å fortsette. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) prøver å laste ned fra steam jeg, ser ikke ut til at spillet kom på steam Endret 8. september 2007 av Silo Lenke til kommentar
capy Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) syntes demoen var litt fattig jeg. det hadde ikke gjort noe å få i alle fall en klasse til å forsøke på denne ene banen.. edit: nevermind.. var litt for kjapp på avtrekkeren:) Endret 8. september 2007 av capy Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Videoen som er i artikkelen virker ikke! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Videoen som er i artikkelen virker ikke! 9454398[/snapback] Fungerer fint her. Demoen har visstnok blitt oppgradert til v1.001, hva det er gjort vet jeg ikke, men det er mulighet for at det har blitt mulig for å bruke custom skins som man har kunnet redigere selv, noe som ble publisert for noen få dager siden på spillets hjemmeside. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Etter jeg hadde installert åpnet steam seg også installerte den seg i steam også og oppdaterte seg. Spillet virka greit, fin grafikk men likte ikke helt kjøre stilen.. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Skal prøves når jeg er tilbake på teh hybel palace :o) Hvilke biler får man prøve i demoen egentlig? Og vil det fungere greit med specsa i siggen? (bioshock demoen fungerte greit, men litt hakkete kanskje) Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hvilke biler får man prøve i demoen egentlig? Og vil det fungere greit med specsa i siggen? (bioshock demoen fungerte greit, men litt hakkete kanskje) 9454883[/snapback] Biler står i artikkelen. Og ja, vil nok fungere rimelig greit med de specsa. Lenke til kommentar
Debate Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Dette var utrolig kult! Multiplayer med formel 1 biler eier bare Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Absolutt stilig, selv om 13 runder ble litt mye for meg, selv de gangene jeg har sett wtcc på tv har det blitt litt lenge. Men absolutt et spillbart spill, spesielt lan da gjerne. En fin avveksling fra nfs-spillene. Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Installasjonsfilen funker ikke for meg.. "the source file is corrupted". Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Da er spillet lastet ned og prøvd litt med mitt G25. Gøy spill, er litt skuffa over graffikken da. Hadde forventet litt mer egentlig. Synes også demoen var litt liten, men har enda ikke prøvd F1000 (eller hva det no het) eller multiplayer. Noen andre som spiller her? Lenke til kommentar
koronag Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 F3000 var rått! Tipper man kan modde det til Formel 1, og da blir det jul i stua! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg