dsafd Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Hei.. Er det noen som kan hjelpe meg å finne en side, der jeg kan legge opp ein hjemmeside? Denne siden skal INFORMERE om Et lan, som vi i 10 klasse lager til, for å tjene penger til en skuletur vi skal på Vi trenger en side med: Påmeldings skjema og Resavering av plasser! Er det noen som vet om en plass, så ta kontakt!;D PS.. Her har du den gammle siden så kullet føre oss brukte: www.Skulelan.tk , jeg har fått brukernavn og passord til sia, men fårstår ikke noe av det! Endret 26. juni 2012 av dsafd Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hei.. Er det noen som kan hjelpe meg å finne en side, der jeg kan legge opp ein hjemmeside? Denne siden skal INFORMERE om Et lan, som vi i 10 klasse lager til, for å tjene penger til en skuletur vi skal på Vi trenger en side med: Påmeldings skjema og Resavering av plasser! Er det noen som vet om en plass, så ta kontakt!;D PS.. Her har du den gammle siden så kullet føre oss brukte: www.Skulelan.tk , jeg har fått brukernavn og passord til sia, men fårstår ikke noe av det! Mhv. Frode 9447352[/snapback] Altså, .Tk er ikke der du "lager" siden. .Tk er domenet deres, akkurat som .moo.no, du lager ikke siden der. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 En LAN-side med påmeldingsskjema og reservering av plasser (sånn lekkert seating-kart?) er ikke noe man gjør på 1-2-3, så jeg vet ikke om noen her vil gjøre det gratis. Det kan jo hende det finnes ferdige nettsider av denne typen, men jeg har egentlig aldri vært borti det så du burde prøve et søk på Google. Det finnes flere steder du kan laste opp den ferdige siden din. Gjør et søk her på forumet så skal du finne en ganske stor tråd. Lenke til kommentar
dsafd Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Hei.. Er det noen som kan hjelpe meg å finne en side, der jeg kan legge opp ein hjemmeside? Denne siden skal INFORMERE om Et lan, som vi i 10 klasse lager til, for å tjene penger til en skuletur vi skal på Vi trenger en side med: Påmeldings skjema og Resavering av plasser! Er det noen som vet om en plass, så ta kontakt!;D PS.. Her har du den gammle siden så kullet føre oss brukte: www.Skulelan.tk , jeg har fått brukernavn og passord til sia, men fårstår ikke noe av det! Mhv. Frode 9447352[/snapback] Altså, .Tk er ikke der du "lager" siden. .Tk er domenet deres, akkurat som .moo.no, du lager ikke siden der. 9447370[/snapback] Ja jeg vet det, men han hadde: Start.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå