Lovepump Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Skal etterhvert gå igang med et hybelhus prosjekt.. Har tomt og vet sånn ca hvordan det skal se ut... Men jeg vil lage en tegnings\informasjons mappe om prosjektet, der jeg vil ha huset med landskapet rundt tegnet inn... Hvilket pc program egner seg til dette? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Skal etterhvert gå igang med et hybelhus prosjekt.. Har tomt og vet sånn ca hvordan det skal se ut... Men jeg vil lage en tegnings\informasjons mappe om prosjektet, der jeg vil ha huset med landskapet rundt tegnet inn... Hvilket pc program egner seg til dette? 9447311[/snapback] AutoCad og Sketchup er veldig gode altenativer spesielt det siste Lenke til kommentar
Lovepump Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 9447311[/snapback] AutoCad og Sketchup er veldig gode altenativer spesielt det siste 9447675[/snapback] Hvilke av de to er enklest å bruke? Lenke til kommentar
Lovepump Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 jaja, så ut som sketchup var noe for meg! =p Tusen takk Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Vet at FloorPlan brukes en del på tømmerlinja på videregående og det skal nok visstnok være bra også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå