Gå til innhold

Glidende leveringsdato i Netshop

Anbefalte innlegg

En i familien skulle ha en ny mobil, i følge prisguiden var Netshop de billigste som hadde den på lager, så jeg bestiller derifra. Når jeg kommer inn på Netshop, viser det seg at de har den på fjernlager med to til tre dagers bestillingstid, jaja tenker jeg i min naivitet, det haster jo ikke så mye, så etter at jeg har bestilt viser det seg at den er ubekreftet inn om en uke, tenker fortsatt jeg kan ta sjansen, men ved kontroll i dag har bestillingstiden glidd ut med en uke til, orderen er kansellert fra min side.

Netshop: Kan dere ikke være ærlige og si med en gang hva dere har og ikke har på lager? Hvis den hadde stått med ubekreftet leveringsdato i prisguiden hadde jeg bare ignorert dere i første omgang, i likhet med en hel rekke andre nettbutikker som ikke hadde den gitte mobilen på lager, hadde den stått med ubekreftet dato med en gang i nettbutikken, hadde det også vært en relativt grei sak, men når jeg får melding etter at jeg har lagt inn bestilling, ender jeg opp som bruker som føler seg lurt og er irritert... Det er vel ikke det dere vinner på, selv om dere lurte meg til å bestille fra dere i første omgang? (Jeg har handlet fra dere flere ganger før og vært fornøyd, nå datt dere flere trinn ned på min rating...)

M.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis det står fjernlager, gjelder det leverandøren til NetShop, de kan nok ikke gjøre noe med fjernlagerstatusen til grosisten, dette er antall de selv får opplyst.

~ Mortis360

9447392[/snapback]

Ja, men det er greit nok, det som irriterte meg grenseløst er at det sto 'fjernlager 2-3 dagers leveringstid' før jeg bestilte, så snart jeg hadde bestilt og betalt fikk jeg vite at det var minst 5-6 dagers ubekreftet leveringstid... Hvorfor i :thumbdown: kunne de ikke ha vist det med det samme?

M.

Lenke til kommentar

Huff.. Det virker som at NetShop har 80% av alle sine ting på fjernlager.

Men det er ikke bare NetShop som har rotet det til i det siste med bestillinger. For meg i det siste er det NetShop, Multicom, SHG, Komplett, Pcutstyr og Microplex.. Jeg har måtte ventet på utsetting, etter utsetting. Til nå har jeg bare fått leveranse fra Microplex, og de klarte å sender feil kabbis og feil farge. -.-"

Endret av Shahab
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...