henke007 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Jeg får hele tiden bsod når jeg skal installere windows vista. Den kan komme før og under installasjonen, jeg klarer hvertfall aldri å fullføre. Min HW er: Asus Striker Extreme Intel Core 2 Duo E6850 2x WD 500 Gb sata disker Samsung sata DVD-brenner 2x2 Gb Corsair Twin2x ddr2 PC2 6400 Geforce 8800 GTX Jeg tror ikke problemet ligger på harddiskene og DVD-brenneren, disse ser ut til å virke fint ettersom installasjonen ofte starter. Da jobber både DVD-brenneren og harddiskene så det suser. Jeg mistenker derfor at problemet ligger på minnet. Hva kan jeg gjøre? Kan det være at "auto" instillingene er feil? Takker for all hjelp som måtte komme! edit: Til opplysning kan jeg også legge til at det er et ekte eksemplar av Windows Vista Home Premium OEM jeg prøver å få installert. Mvh Henke Endret 7. september 2007 av Henke007 Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=826582 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå