Diskuterer Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Hei Jeg lurte på hvordan man putter spill i psp.. Skal få en i morgen så jeg trenger litt hjelp.. Demo spill og alt sånn =)... Takk =) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Kødder du nå? Det er en skyveknapp på toppen av PSPen. Er jo ikke værre enn å vente på maskinen og lese bruksanvisningen. Demo kan du lagre på minnekort. Lenke til kommentar
Diskuterer Skrevet 7. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Kødder du nå? Det er en skyveknapp på toppen av PSPen. Er jo ikke værre enn å vente på maskinen og lese bruksanvisningen.Demo kan du lagre på minnekort. 9447299[/snapback] ehehe det vet jeg.. Men hvor putter man det andre spillene? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Hæ? De andre spillene ?? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Er jo et spill om gangen viss det er det du mener Lenke til kommentar
Diskuterer Skrevet 7. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Hæ? De andre spillene ?? 9447334[/snapback] lixom demo spill og noen andre spill som folk har ... folk sier at det er ulovlig men vet ikke om det er eller ikke Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Det skal på minnekortet som jeg skreiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå