Trust_NObody Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Heisann, er det noen her som har erfaring med 2KJ, 2BI og 2FY? Jeg har tenkt å ta disse fagene hos en privatist til våren og lurer på om de er vanskelig? Siden jeg ikke går skole så må jeg jobbe selvstendig hjemme, uten lærer. Hvilken av disse fagene er verst? Hva skal til for å få en 5'er i alle tre fagene? Og en ting til, jeg har 7-9 månder på meg, er det tilstrekkelig med tid til disse fagene? Eksamen skal foregå muntlig, noen som har erfaring på hvilke type oppgaver jeg kan forvente fra sensor i ulike fagene her? Håper noen gidder å svare meg, takk på forhånd! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 2FY får du 5 bare du jobber litt med faget. Det kan også være et litt interessant fag. 2KJ derimot syns jeg var svært svært kjedelig, og læreboken var ende dårligere... Klart dette var et motivasjonsproblem så det merker du nok. Det skal gå fint å ta de fagene på 7-8 mnd. (selv om jeg ikke er så altfor kjent med 2BI) Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 2BI&2KJ er ganske lette, krever bare endel lesing. 2FY hadde jeg ikke klart å ta som privatist, var avhengig av noen som forklarte ting for meg, etc. Men du er kanskje skarpere enn meg? Lenke til kommentar
Trust_NObody Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Hei igjen, har tenkt å ta 2BI og 2KJ hos privatist (muntlig eksamen), har circa litt over 2 månder på meg, er det langt nok tid til disse 2 fagene? Starter med fagene idag. Så jeg skal jobbe hardt! Endret 8. september 2007 av Trust_NObody Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det krever disiplin, men selvsagt er det mulig. 2BI likte jeg ikke, mye lesing og pugging. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Bruktebilen har du tatt 2BI som privatist? Hva fikk du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå