Gå til innhold

Kulturo: That 70's Show - Sesong 1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg elsker That '70s Show og har alltid vært et fan av serien.

Det ville vært så deilig å få serien på DVD - så, hvis jeg ser den i butikken, kjøper jeg den snarest! :dribble:

Men, det er vel der det oppstår et problem... Jeg har ikke så mye som sett sesongen i butikken - er den kommet ut eller kommer den snart? Har ikke sett den i butikken - ikke på Spaceworld, Musikkverket -> Náda! :hrm:

Jeg for min del er ikke så kresen når det gjelder ekstramateriale. Jeg nøyer meg med episodene. :thumbup::love:

Lenke til kommentar
Jeg elsker That '70s Show og har alltid vært et fan av serien.

Det ville vært så deilig å få serien på DVD - så, hvis jeg ser den i butikken, kjøper jeg den snarest!  :dribble:

Men, det er vel der det oppstår et problem... Jeg har ikke så mye som sett sesongen i butikken - er den kommet ut eller kommer den snart? Har ikke sett den i butikken - ikke på Spaceworld, Musikkverket -> Náda!  :hrm:

Jeg for min del er ikke så kresen når det gjelder ekstramateriale. Jeg nøyer meg med episodene.  :thumbup:  :love:

9449595[/snapback]

Du kan kjøpe den via produktguiden vår. Bare trykk inne i produktinfoboksen ved anmeldelsen. Der vil du finne linker til diverse nettbutikk som tilbyr utgivelsen.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...