Nervetattoo Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Den nostalgiske serien om Forman-familien er en av de beste nyere situasjonskomedier som har gått på TV, men overlever den DVD-formatet? Les mer Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Skal seriene komme på HD DVD eller noe? Veldig synd det ikke var med ekstramateriell Lenke til kommentar
Slu Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg elsker That '70s Show og har alltid vært et fan av serien. Det ville vært så deilig å få serien på DVD - så, hvis jeg ser den i butikken, kjøper jeg den snarest! Men, det er vel der det oppstår et problem... Jeg har ikke så mye som sett sesongen i butikken - er den kommet ut eller kommer den snart? Har ikke sett den i butikken - ikke på Spaceworld, Musikkverket -> Náda! Jeg for min del er ikke så kresen når det gjelder ekstramateriale. Jeg nøyer meg med episodene. Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg elsker That '70s Show og har alltid vært et fan av serien.Det ville vært så deilig å få serien på DVD - så, hvis jeg ser den i butikken, kjøper jeg den snarest! Men, det er vel der det oppstår et problem... Jeg har ikke så mye som sett sesongen i butikken - er den kommet ut eller kommer den snart? Har ikke sett den i butikken - ikke på Spaceworld, Musikkverket -> Náda! Jeg for min del er ikke så kresen når det gjelder ekstramateriale. Jeg nøyer meg med episodene. 9449595[/snapback] Du kan kjøpe den via produktguiden vår. Bare trykk inne i produktinfoboksen ved anmeldelsen. Der vil du finne linker til diverse nettbutikk som tilbyr utgivelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg