Stig-Arne Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Er det noen som har noen gode forslag til en LCD skjerm? 2000-4000 kr ? 15" Vil prisen på LCD skjermene synke fremover ? Gode til spilling ? Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg vil ikke anbefale LCD til spilling... Jeg har ikke prøvd så mange lcd'er til spill, men jeg solgte min Hansol H711 pga. at jeg ikke syntest den var god nok i spill. F.eks mørke farger ble helt svart og jeg syntest at den ghostet en del. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 nå er det jo en allment kjent sak at hansol suger hardt, men det er jo en annen diskusjon. kjøp samsung, så kan du egentlig ikke drite deg ut, de kommer godt ut i de fleste tester. du kan også kikke på lcd-skjermtesten til www.dinside.no Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 nå er det jo en allment kjent sak at hansol suger hardt, men det er jo en annen diskusjon. kjøp samsung, så kan du egentlig ikke drite deg ut, de kommer godt ut i de fleste tester. du kan også kikke på lcd-skjermtesten til www.dinside.no Joa, kan nok si meg enig med det, jah :wink: Nå sitter jeg her med ViewSonic p90f og den syntest jeg er rett og slett perfekt, untatt vekten av den når jeg skal dra på lan da (doh) Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Prisene på LCD'er synker stadig. Har hørt at Nec er et ganske bra valg av merke... Lenke til kommentar
iCar Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Noen som har erfaring med Benq skjermer,,, Hva med feks den som dinside hadde test av for 2 dager siden??? http://www.dinside.no/php/art.php?id=84512 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 har selv en eizo 17" l565 lcd, fikk den får ikke så mange dagene siden, og den fungerer helt fantastiskt på spill og filmer. ikke noe "etterslep" eller dårlige farger. Er bedre en alt av crt skjermer jeg har prøvd. Både sony,samsung og dell Og de glemte dvi kabelen min (får den mandag), så bedre blri det Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 har selv en eizo 17" l565 lcd, fikk den får ikke så mange dagene siden, og den fungerer helt fantastiskt på spill og filmer.ikke noe "etterslep" eller dårlige farger. Er bedre en alt av crt skjermer jeg har prøvd. Både sony,samsung og dell Og de glemte dvi kabelen min (får den mandag), så bedre blri det Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg har HYUNDAI Image Quest L70A (17") den synes jeg fungerer veldig bra. Fikk 5+ / 6 på hw.no test. Selges på psdata.no Lenke til kommentar
iCar Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Noen som har erfaring med Benq skjermer,,,Hva med feks den som dinside hadde test av for 2 dager siden??? http://www.dinside.no/php/art.php?id=84512 Noen som har vært borti i denne???? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Skjermen som Veggis solgte meg ViewSonic VX800. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå