RolfB Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Har satt sammens en ny pc ,men det går ikke å forandre på skjærmoppløsningen. Har instalert drivere (flere ganger) til hovedkortet som har integrert skærmkort. Hovedkortet er et gigabyte g33m s2h skærmen er en eldre pacardbell crt. Har brukt denne skjærmen til den forrige pcn min og da gikk det fint å stille inn høy oppløsning. Trenger høy oppløsning til flightsim x og fs 2004 ellers er pcn bestående av quad core 6600 2gig ram 520w psu noen som har forslag? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Intregrert skjermkort til å kjøre flightsim x og fs 2004?Det hørtes ganske drøyt ut.Hvilket hovedkort er det?Kan du ikke stille inn "normale" desktop resolutions heller?Høyreklikk på skrivebordet --> egenskaper --> instillingerStår det navnet på skjermkortet der?Hva er maksoppløsning på skjermen? Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
RolfB Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 hovedkortet er gigabyte ga-33m-s2h Det er onboard skjærmkort som tror det var på 380mb heter intel realthec 33 shipset express Det går heller ikke å forandre skjærmoppløsningen på skrivebord fsx og fs2004 flyter bra men klarer ikke å få høyere /eller lavere ! oppløsning enn 1024x758 virker som oppløsningen er låst på denne instillingen Har et annet skjærmort radeon 9250 128mb som jeg testet,men da går spillene tregere Lenke til kommentar
RolfB Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Nå har problemet løst seg og jeg får justert skjærmoppløsningen. Løsningen var å først justere oppløsningen høyere rett etter oppstart av windows før man gjør noe annet og deretter gå inn å justere den i spillene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå