Gå til innhold

Lån eller leie av videkamera

Anbefalte innlegg

Heisann!

Vi er en gruppe som skal filme en novelle av Alexander Kielland, og trenger sårt et godt videokamera. Vi vil helst låne noe à la Canon HV20 eller GL1.. men det meste med ålreit kvalitet duger egentlig...

Er det noen som vet hvor vi kan få lånt/leid dette, eller vil låne privat ? :p

Vi skriver selvfølgelig kontrakt, gir depositum dersom ønskelig, og jeg kan friste med at etter vi er ferdige låner jeg gjerne ut en Cinevate Brevis 35mm adapter med rails...

Lånetid er maks 3 uker men kan komprimeres til enda kortere tid! Vi befinner oss i Oslo og går på Oslo Katedralskole...

Vi er i nød! ... :cry:

Mvh,

Joachim

Endret av The_Lobster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Canon GL1 eller XM1 som det heter i Norge, er veldig gammlet, og er ikke å få lenger. Det ble erstattet av XM2, som nå på en måte er erstattet av XHA1, som er et HDV kamera.

Det å leie kamera og utstyr kan fort bli en dyr affere, så jeg ville tenkt på å kjøpe. HV20 koster jo "bare" 9000, og er jo da en grei investering, siden du da vil a kamera også etter innspillinegn, visst det skal bli flere.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Det ble erstattet av XM2, som nå på en måte er erstattet av XHA1, som er et HDV kamera.

XM2 er ikke erstattet av XHA1.

"The GL2 is not being replaced by the XH series camcorders. The GL2 along with the XL2 still compose the current Canon line of 3CCD standard definition DV camcorders." (dvinfo.net)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...