brune-ha Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Får ikke lasta ned med Download Accelerator, ikke med Getright. DC++ funker heller ikke. Ingen download programmer som er til http: funker ikke. Noen forslag? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 er det noe internett relatert som fungerer da? kan du f.ex surfe? fungerer msn (hvis du bruker det...)? ICQ? osv. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 er det noe internett relatert som fungerer da? kan du f.ex surfe? fungerer msn (hvis du bruker det...)? ICQ? osv. Explorer, Opera MSN funker. Vanlig Direct Connect virker også. Men ikke noe annet Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Prøvde å downloade Kazaa, gikk det. Men ikke CS 1.6Beta (Bruker stream install) Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 hmm... det der var merklig... for å være ærlig jeg har absolutt ingen peiling på hva det kan være... du sitter ikke bak en brannmur? ser ikke slik ut egentlig, du får jo lasta ned fra kazaa... Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Hadde lagt inn Norton Internet Security, fikk ikke avinstalert det fordi jeg ikke var på supervicer login. Eller noe sånt, sletta Symantec mappa i regedit og fikk avinstalert det. Skal se om ting funker nå. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hadde lagt inn Norton Internet Security, fikk ikke avinstalert det fordi jeg ikke var på supervicer login. Eller noe sånt, sletta Symantec mappa i regedit og fikk avinstalert det. Skal se om ting funker nå. det kan jo være grunnen... den har vel enkelte funsjoner som skal stoppe enkelte aktiviteter... Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Sto at det var av. Men kan være fordi jeg ikke var "Supervicor" Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Alt virker nå, liker ikke NORTON Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Alt virker nå, liker ikke NORTON velkommen i klubben... har Norton bare for å beskytte maskinen inn til videre... problemet er at foreldre funsjonen stoppet meg i å besøke vise sider, bla. sider som var regnet som kriminelle siden de innehold info om cracking, koder til spill(!), moding osv. det hører med til historien at jeg er satt opp som overordet og skulle ha tilgang til alt på nettet, men nei da... ende med en aldri så liten deaktivering av funsjonen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå