btfalkum Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hei folkens. Tenkte jeg skulle investere i nye lykter til min nyinnkjøpte Volkswagen Polo 99 modell. Bilen er sort. Er det noen som har noen tips? :-) Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Helt røde 2000-Modell lykter er pent.. Baklykter altså.. Ellers så er klarglass lykter uten angeleyes pent. Kanskje disse? http://cgi.ebay.de/DESIGN-SCHEINWERFER-VW-...1QQcmdZViewItem Mere lykter her: http://search.ebay.de/Polo-6N-Scheinwerfer...QsaobfmtsZinsif Endret 7. september 2007 av Rs125 Lenke til kommentar
btfalkum Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Har du link til disse 2000 modell lyktene? Hva med kvaliteten på de da? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Helt sorte baklykter og klare frontlykter med sort bakgrunn. Lenke til kommentar
btfalkum Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Helt sorte baklykter og klare frontlykter med sort bakgrunn. 9451213[/snapback] Men jeg aner ikke hvor jeg finner slikt. Har du link til noen som selger det? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Helt sorte baklykter og klare frontlykter med sort bakgrunn. 9451213[/snapback] Men jeg aner ikke hvor jeg finner slikt. Har du link til noen som selger det? 9451325[/snapback] Hella produserer det, så regner med at TMtuning.com kan skaffe det. Hvis du ikke finner det på siden, send en mail og hør. (: Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Har du link til disse 2000 modell lyktene? Hva med kvaliteten på de da? 9450096[/snapback] Dette er orginale lykter.. Ergo.. Kvaliteten er helt rå! Slik ser de ut: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå