Zitrix Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hei! I løpe av neste uke kommer 2 konsepter fram i lyset Parytroopers.net og gaming.parytroopers.net - (siden er enda ikke oppe ) I tillegg til dette kommer det 5 cs cservere 2 cs 1,6 og 3 CSS serverer Kort om konseptene Parytroopers.net var egentlig en side jeg startet på i Spania. Det var meninga at jeg skulle laste opp bilder, skrive og sånt fra fester, steder jeg var på, men det ble aldig noe av noe jeg håper på å forandre på denne gangen gaming.partytroopers.net er noe nytt jeg fikk lyst til å begynne med. Jeg har altid digga CS og har spilt det siden beta versonen for utrolig mange år siden Det går enkelt og greit ut på at å ha en en clan som ikke tar spillet for seriøst. Dette kommer på ingen måte å være noe proff clan. Enkelt og greit for oss som liker spillet men samtidig for oss som liker å finne på andre ting som å feste Du kan søke hvis du fyller disse Kreteriene Du må være over 18+ ( Clanen er for de mer voksene ) Du bor i vest-agder området Kristiansand er et kjempe pluss Du kan kanskje bidra til Partytroopers.net med å laste opp bilder og sånne ting fra div fester osv ( Dette er ikke et must ) Ellers bare ha normal IQ og EQ så er du med ! Bare send meg en PM om du/dere er intrisert. Eller add meg på msn [email protected] Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå