TheNarsissist Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Hei jeg og en kompis vil spille Comand & Conguer Generlas på Hamachi jeg har akurat lastet ned Hamachi men skjønner ikke noe ossen skal vi spille Lan over nettet med Hamachi PS Ikke gi meg en link til en guide på engelsk eller no har prøvd det er ikke noe god i engelsk Endret 7. september 2007 av andersio Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hva er det du sliter med, finner dere ikke hverandre eller? Plz vær litt mer utdypende Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Jeg vet ikke hvoradan man gjør noe har kommet inn på hamachi men hvor dan legger jeg inn spillet i hamashi eller noe for at jeg og han kan spille lan på internett Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Jeg vet ikke hvoradan man gjør noe har kommet inn på hamachi men hvor dan legger jeg inn spillet i hamashi eller noe for at jeg og han kan spille lan på internett 9447028[/snapback] har akuratt istaler hamachi så er ny på det Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Du trenger ikke å legge inn noen spill på hamachi. Hamachi er bare et programm som binder dere opp mot hverandre. Bare logg dere inn og start spillet. Hvis ikke dere finner hverandre prøver dere med Connect IP. Ipen finner dere ved å høyreklikke på brukeren i hamachi Endret 7. september 2007 av Samegerilja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå