varmit Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Vel, av grunner jeg ikke vil nevne har en venn klart å koble seg inn på msn-en min og skiftet passord slik at jeg ikke kommer meg inn. Han bruker ikke et program for å komme seg inn, mer vil jeg ikke si. Er det noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hvis du kjenner han, og du vet han har byttet passordet ditt, burde du rett og slett ta et alvorsord me'n. Lenke til kommentar
varmit Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Nah, det er ikke så lett. Han prøver litt for tull å presse meg for penger, 50 kr eller så. Noe jeg kan gjøre, om ikke annet slette brukerkontoen? Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Høres ikke mye ut som en venn i mine øyne, men kan du ikke kontakte hotmail support eller noe sånt? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hva med å gå inn på kundesidene til msn og oppgi at du har tapt passordet? Passordet blir vel sendt til en epost adresse du har oppgitt, og sålenge han ikke også har kontroll over den så burde du vel kunne logge inn? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hva med å ta en liten tur bort til han med et balltre? Det burde løse saken. ^^ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Lag en ny konto og gi han en smekk på pungen Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hva med å ta en liten tur bort til han med et balltre? Det burde løse saken. ^^ Tror bare det gjør problemet verre. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Meld idioten til politiet for tyveri og pengeutpressing, eller evt prøve Konnis sitt forslag! Lenke til kommentar
varmit Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Nja, vil nå si at det er en venn så å slå han med balltre blir for drøyt... Måtte være å få hotmail-support til å sende meg et helr nytt passord.. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Blir rett og slett forbanna på trådstarter. Han VET nøyaktig hva han MÅ gjøre for å få den tilbake men jeg tror han vill at noen av oss skal gjøre dritt arbeidet forseg. imo.. Uansett, meld idioten til politiet for tyveri og pengeutpressing. Hvis han rører deg senere, sier du også det til polititet og da ødelegger politiet for evt. jobber han kan få i fremtiden. edit: Når forbanna blir til forbanan i en skrivefeil høres det ikke mye alvorlig ut. Endret 7. september 2007 av Tt.mrX Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Nja, vil nå si at det er en venn så å slå han med balltre blir for drøyt... Måtte være å få hotmail-support til å sende meg et helr nytt passord.. 9446827[/snapback] Nei, han er ikke en venn når han gjør sånt. Du kan virklig ikke mene det og så spørre om hjelp.....i mitt hode blir det helt feil ihvertfall. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Herre jesus sier jeg bare. Anmeld k*ken... Helve**e jeg hadde klikket helt. Hadde ikke bare tatt et balltre, men et forbanna JERN-balltre med en spiker i! Gå og ta han. Sleng idioten full i drit. Tenk på alle han sikkert sitter og snakker med på msn nå da! Lenke til kommentar
varmit Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Har pratet med han på en annen addresse, og han er urokkelig. Nå har jeg sendt en meldig til Microsoft, så får vi se.. Og nei, å banke han helselaus er ikke aktuelt.. Må si jag har vurdert å hacke pc-en hans med keyloggers, men det blir nok ikke noe av da jeg ikke er datakyndig nok til å drive med det. Men, nå får vi se om jeg kan få tilsendt et nytt passord av Microsoft da Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Har pratet med han på en annen addresse, og han er urokkelig.Nå har jeg sendt en meldig til Microsoft, så får vi se.. Og nei, å banke han helselaus er ikke aktuelt.. Må si jag har vurdert å hacke pc-en hans med keyloggers, men det blir nok ikke noe av da jeg ikke er datakyndig nok til å drive med det. Men, nå får vi se om jeg kan få tilsendt et nytt passord av Microsoft da 9447129[/snapback] Dette blir for dumt. Hvorfor ikke anmeld han? Tror du han kommer til å bli vennen din igjen? Uansett hva du tror, så tror jeg at han ikke har noe respekt for deg, og hvis du tror at han kommer til å bli vennen hans igjen tar du feil. Slike personer som han "vennen" din burde ha vært skammslått, i det minste anmeldt og satt i fengsel i en uke slik at de får pressa inn i den trange nøtta sin at slikt driver ikke vi med. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Kan du ikkje få tak ein tor-pedo og banke han helselaus? du skal sjå at du snart får passordet ditt tilbake om han får nok juling. Par veker med suppe f.eks burde få han på bedre tanker... Enkelte fortjener det. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Hadde noen gjort det med meg hadde pcn hans møt beine mitt ganske fort. Endret 8. september 2007 av Ranxeroz Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Tru med å anmelda han for hacking og utpressing Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Endre passord med hemmelig spørsmål og svar :S funka for meg sist... Det med balltre er en sånn ettereffekt som vil funke også Lenke til kommentar
varmit Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Faktisk, det var metoden med spørsmålet han brukte for å logge seg innpå msn-en min. Men det er løst nå, jeg truet han med hacking og da fikk jeg passordet igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå