Gå til innhold

En har tatt styringen over MSN-en min!

varmit

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir rett og slett forbanna på trådstarter. Han VET nøyaktig hva han MÅ gjøre for å få den tilbake men jeg tror han vill at noen av oss skal gjøre dritt arbeidet forseg. imo..

Uansett, meld idioten til politiet for tyveri og pengeutpressing. Hvis han rører deg senere, sier du også det til polititet og da ødelegger politiet for evt. jobber han kan få i fremtiden.

edit: Når forbanna blir til forbanan i en skrivefeil høres det ikke mye alvorlig ut.

Endret av Tt.mrX
Lenke til kommentar

Har pratet med han på en annen addresse, og han er urokkelig.

Nå har jeg sendt en meldig til Microsoft, så får vi se..

Og nei, å banke han helselaus er ikke aktuelt.. Må si jag har vurdert å hacke pc-en hans med keyloggers, men det blir nok ikke noe av da jeg ikke er datakyndig nok til å drive med det.

Men, nå får vi se om jeg kan få tilsendt et nytt passord av Microsoft da ;)

Lenke til kommentar
Har pratet med han på en annen addresse, og han er urokkelig.

Nå har jeg sendt en meldig til Microsoft, så får vi se..

Og nei, å banke han helselaus er ikke aktuelt.. Må si jag har vurdert å hacke pc-en hans med keyloggers, men det blir nok ikke noe av da jeg ikke er datakyndig nok til å drive med det.

Men, nå får vi se om jeg kan få tilsendt et nytt passord av Microsoft da ;)

9447129[/snapback]

Dette blir for dumt. Hvorfor ikke anmeld han? Tror du han kommer til å bli vennen din igjen? Uansett hva du tror, så tror jeg at han ikke har noe respekt for deg, og hvis du tror at han kommer til å bli vennen hans igjen tar du feil.

Slike personer som han "vennen" din burde ha vært skammslått, i det minste anmeldt og satt i fengsel i en uke slik at de får pressa inn i den trange nøtta sin at slikt driver ikke vi med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...