Rambo116 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hei! i går skulle jeg trimme scootern min. Men da jeg skulle åpne variatoren så var det 1 skrue at! Å den fikk jeg ikke opp. Brukte alt det som kunne få opp den skrua men det gikk ikke :S Hva burde jeg gjøre? Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Spraye på rustløysar og venta litt Kanskje det hjelper litt Lenke til kommentar
Rambo116 Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 oke. Skal prøve Lenke til kommentar
FaderKubik Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det er ikke seikkert det er nokk å bare spraye den litt! Du må i "verste fall" ta en borremaskin og sette i en borr som er like stor som skruen og borre den ut! den blir jo ødelakt da.. men tror ikke det er så farlig om at det mangler en skrue!? Lenke til kommentar
cowai Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 du får diamantstøv på biltema, tror jeg. Det funker. Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Det er ikke seikkert det er nokk å bare spraye den litt! Du må i "verste fall" ta en borremaskin og sette i en borr som er like stor som skruen og borre den ut! den blir jo ødelakt da.. men tror ikke det er så farlig om at det mangler en skrue!? 9450238[/snapback] Du kan gjenga det opp igjen etterpå Endret 9. september 2007 av _tommy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå