Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

SACHS fjæreings komponenter, hvor ?

Brakballe

Anbefalte innlegg

Hei !

Sliter litt med å finne en skikkelig site med info og priser på SACHS dempere + fjærer til Gølf Mk3.

Har noen i fra før fra -96 foran som jeg er åndsvakt fornøyd med og har holdt fint 160000km (!). Demperene er blitt litt slappere men duger fint ennå.

Men: Hvor ? Har vært på SACHS egne sider men ble ikke så klok av det.

Balle

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kolberg caspary har sachs

www.kcl.no

Mange forskjellige kvaliteter og de skaffer demper/fjærer/senkesett som er tilpassa hverandre... det anbefales, men koster skjorta. De er hyggelig på rabatten hvis du har mulighet til og bestille gjennom et firma og betaler cash!

Fått 80% på en startmotor før :D

Bestilte sachs dempere defra til en BMW i går.. Den billigste fikk jeg for 600,- den dyreste 3500,- pr stk :ohmy:

Endret av Mekker`n
Lenke til kommentar

Hvis du vil ha kvalitetsdempere går du får Bilstein eller Koni (justerbare self..).

Kjørte selv på Sachs Advantage på min '96 S6. Etter byttet til gule Koni (justerbar rebound demping) er det som å ha fått en ny bil. Dempingen er kontant men ikke for hard..akkurat slik jeg liker det.

Nå er Golfen mye lettere så det er mulig Sachs er bra der..

Lenke til kommentar
Hvis du vil ha kvalitetsdempere går du får Bilstein eller Koni (justerbare self..).

Kjørte selv på Sachs Advantage på min '96 S6. Etter byttet til gule Koni (justerbar rebound demping) er det som å ha fått en ny bil. Dempingen er kontant men ikke for hard..akkurat slik jeg liker det.

Nå er Golfen mye lettere så det er mulig Sachs er bra der..

9447940[/snapback]

Well.. oplegget jeg har banker fletta av det originale "sportsfjæringen" Da mener jeg og reelt veigrep etc ved inspirert kjøring. Ja det kostet litt men tok det (topp systemet med både demper + fjører) i Tyskland for nesten 1/3 av prisen i Gnore.

Et solid tegn må være at det fortsatt er ok etter 160k.

Så det blir SACHS neste gang og.

Balle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...