Gå til innhold

3dmark og directx9?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns jeg husker at jeg kjørte testen med 9.0 eller hva det heter uten noe form for patch. Eller er det jeg som husker helt feil  ?

Når jeg tenkte meg om så har jeg faktisk kjørt 3dmark med dx9 uten noe patch. Har R9700pro, kanskje 3dmark krever at skjermkortet støtter dx9 for å starte :roll:

Siden jeg får kjørt det...

Fikk forresten MYE lavere score med dx9, men det er vel sikkert fordi 3dmark ikke er optimalisert for dx9 :roll:

Lenke til kommentar
Du må nok vente på 2003 versjonen

Det er ikke nødvendig å vente på 2003-versjonen, fordi build 330 versjonen av 3dmark-2001 har innebygd støtte for fremtidige versjoner av directx. 8)

Tilbake til det TettSpaden skrev:

Hallo  

når jeg prøver å kjøre 3dmark med directx9 installert får jeg beskjed om at jeg må installere directx 8,1 får å få kjørt programmet.  

finnes det noen fix på det?  

på forhånd takk

Du må gi meg opplysninger om hvilken versjon av 3dmark du har før jeg kan komme med et endelig svar på spørsmålet ditt. :wink:

Lenke til kommentar
Du må nok vente på 2003 versjonen

Det er ikke nødvendig å vente på 2003-versjonen, fordi build 330 versjonen av 3dmark-2001 har innebygd støtte for fremtidige versjoner av directx. 8)

Tilbake til det TettSpaden skrev:

Hallo  

når jeg prøver å kjøre 3dmark med directx9 installert får jeg beskjed om at jeg må installere directx 8,1 får å få kjørt programmet.  

finnes det noen fix på det?  

på forhånd takk

Du må gi meg opplysninger om hvilken versjon av 3dmark du har før jeg kan komme med et endelig svar på spørsmålet ditt. :wink:

Ja, Det stemmer jeg har Build 330. Derfor funker det hos meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...