Bilge^^ Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hei! Jeg har fått i oppgave å analysere et av sagaene i norrøn mytologi, dvs skrive litt om virkemiddler osv.. Så jeg har skrevet ei og ei halv sie og analysert litt.. Men jeg skulle så gjerne hatt litt kritikk om hva som er bra og ikke fult så bra, eventuelle forbredninger osv.. Så med det så poster jeg bare med min analyse! På forhond takk. Soga_om_Gunnlaug_Ormstunge.doc Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hei! Spennende lesing, tok meg tid til å rette litt og omformulere litt. Stusset litt ved navnet Gunnlaug, det er jo et kvinnenavn? Tenker på denne f. eks.: Den fagre Helga er så vakker at det oppstår kamp om henne mellom to mektige menn, Gunnlaug og Ravn. Soga_om_Gunnlaug_Ormstunge.doc Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det er nok berre en transvesitt. h*n Gunnlaug altså. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Å du din tullebukk, du har en fantastisk evne til å poste i hver eneste tråd jeg poster i Endret 8. september 2007 av garanti Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Hei! Spennende lesing, tok meg tid til å rette litt og omformulere litt. Stusset litt ved navnet Gunnlaug, det er jo et kvinnenavn? Tenker på denne f. eks.:Den fagre Helga er så vakker at det oppstår kamp om henne mellom to mektige menn, Gunnlaug og Ravn. 9452238[/snapback] Takker for kritikk =) Ja du har rett, Gunnlaug er jo ikke noe guttenavn, Men i Soga om Gunnlaug Ormstunge er det tydeligvis det =) Ser du har endret litt har en del å rette på jeg ja! Jeg har lagt til to under overskrifter til som inneholder Språk og stil i sagaene, og Synsvinkel og symbolikkbruk. Siste avsnitt om oppfatning og innsikt har jeg også forandret en del.. Takker igjen for litt retting og omformulering! Skal levere i morgen og håper på best mulig karakter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå