genesis Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Fikk sannsynligvis ødelagt skjermkortet mitt, x800pro for litt siden.Hendelsen_PC1 ville ikke reagere når jeg brukte på knappen (nytt kabinett).Jeg burde først ha prøvd å starte PC1 med startkabel fra PC2, men jeg trodde det var PSU i PC1 som var defekt, så jeg kobelt de to hovedkablene fra PSU i PC2 til PC1 Hovedkort, + startknapp fra PC2.Når jeg da startet opp, svev system i PC1 fint, men det kom ett lite smell.Det viste seg senere at når jeg prøver å starte PC2 på normal måte, får jeg meldingen om at strømkabel ikke er koblet til skjermkortet (x800).Jeg burde altså ha fjernet kabelen som stod i skjermkortet i PC2, før jeg startet PC1, hvor hovedkablene fra PC2 PSU var tilkoblet HK.Spørsmålet_Er det noen som vet hva den gule tilkoblingen på bildet heter?Er det noen som vet hvor man kan anskaffe seg en molex --> xxxx-tilkoblings kabel?Jeg tenkte kanskje det var en liten sjanse for at denne tilkoblingen kanskje virker... ? =DJeg har den jalla tilkoblingen + molex på mitt skjermkort. Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 En ting jeg er helt sikker på - den gule kontakten er IKKE til strøm. (søk på forumet, dette temate har vært ope til diskusjon tidligere). mvh r.- Lenke til kommentar
genesis Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Tok litt tid, men"The yellow connector on the rear of the card is for a composite video-in connector so that you can run a cable to your video capture port on the front of your case if you have one. ATI says this will most likely not be on the shipping cards in North America as it is a more popular feature in Europe."Case closed, x800 RIP. Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå