Dhack Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hei! Lurer på hvor mange telefoner jeg kan få fra nokia før jeg kan kreve å heve kjøpet? Har hatt (etter min mening) altfor mange telefoner i løpet av den siste tiden...det begynnte for et år siden da jeg kjøpte meg en 6280 som selfølgelig sluttet å virke et par måneder etter jeg fikk den! Det ble da 4 uker med en gammel tlf før jeg fikk tilbake min gamle 6280! dette skjedde så 2 ganger til, og da fikk jeg en ny telefon! en Nokia e61... Og etter 3 måneder ble denne også ødelagt ! Jeg fikk da etter 2 måneder i service melding om at telefonen var "totalvrak" og de sendte meg en e61i i posten... Men nå tror jeg den også er på randen til å knekke sammen:P Lurer på hvor lenge Nokia kan holde på med dette før jeg kan kreve å heve kjøpet eller noe sånnt? Har mobilen med abonementet Djuice Control! Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Er vel hvis du får samme feil 3 ganger på et produkt, så kan du heve kjøpet/få ny mobil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå