Gå til innhold

Hvilken drikke er sunnest med smak?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har nå drukket Olden med smak i 3 måneder og fant ut at det ikke var så sunt. Har hørt at Cola Zero ikke er så ille, men jeg tviler på at det er sunnere enn Olden med smak. Jeg vil nå høre deres meninger, og ikke si "vann", jeg må ha en drikke MED smak! <3

9446413[/snapback]

Vann + litt ferskpresset sitron :)

Lenke til kommentar
Jeg har nå drukket Olden med smak i 3 måneder og fant ut at det ikke var så sunt. Har hørt at Cola Zero ikke er så ille, men jeg tviler på at det er sunnere enn Olden med smak. Jeg vil nå høre deres meninger, og ikke si "vann", jeg må ha en drikke MED smak! <3

9446413[/snapback]

Cola Zero er gamle Cola Light. Light gikk fra aspartam til sucralose, så ga CocaCola ut Zero med neste samme gamle smaken som light og gode gamle kreftfremkallende aspartam. Fanta free apple-pear og Sprite Zero er forøvrig favoritter her når jeg ikke drikker cola.

Lenke til kommentar
Hva med juice eller smoothie med fruktsmak?

9452251[/snapback]

Juice er vel like ille som vanlig Cola?

9452264[/snapback]

Har hørt at juice er like ille for tennene som Cola, ja men det må jo vært en del sunnere sånn for kroppen liksom

Lenke til kommentar
Hva med juice eller smoothie med fruktsmak?

9452251[/snapback]

Juice er vel like ille som vanlig Cola?

9452264[/snapback]

Har hørt at juice er like ille for tennene som Cola, ja men det må jo vært en del sunnere sånn for kroppen liksom

9452794[/snapback]

Det er ikke bra, men det er forsåvidt det samme med all sur frukt som epler f.eks. Går jo greit så lenge du ikke går og smånipper på en juicekartong dagen lang. :p Tannlegene anbefaler å drikke juice "raskt", så blir tennene minst mulig utsatt for syra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...