superinvestoren Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Fordi det er ''mote''? Fordi du støtter Palestinernes frigjøringskamp? Fordi du er knall rød? Bare lurer... Endret 7. september 2007 av Godseieren Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Look to the emo's... Lenke til kommentar
Panic Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Går ikke med det selv, men kjenner noen som tror de er "gangster" når de går med det. Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Har ikke et, men skulle gjerne gått med det for å vise min nyvunne kjærlighet til Rød Ungdom ^^, Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Okay, først og fremst. Er det ikke Yasser Arafat som brukte / gjorde palestina skjerfet berømt? Og hvis det er saken, hvorfor skal man forbinde det med Rød Ungdom når det ikke har noe med saken? Hvis det ikke forbindes med Arafat osv så bare glem det. Vil gjerne vite historien bak det før jeg uttaler meg om det skjerfet. Lenke til kommentar
lupah Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Haha, de skjerfa er jo det verste "mote"-opplegget så langt. Huff, synes litt synd på de som hiver seg på den bølgen. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Er ikke noe gærnt å gi med skjerf vel? Trenger vel ikke nødvendigvis være palestina-skjerf, men generelt synes jeg at det er kult og rett og slett en fet tilleggartikkel til en del plagg for å gjøre det litt freshere! Lenke til kommentar
lupah Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Er ikke noe gærnt å gi med skjerf vel? Trenger vel ikke nødvendigvis være palestina-skjerf, men generelt synes jeg at det er kult og rett og slett en fet tilleggartikkel til en del plagg for å gjøre det litt freshere! 9449772[/snapback] Ja, men ikke palastina-skjerf ass. Husker hvordan det ble skikkelig hypa opp akkurat når det kom inn i butikkene. Blir for påtrengende "kult". Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Hender jeg tar det på meg i løpet av vinterhalvåret. I tillegg til at jeg ligger så langt ute til venstre som mulig, holder skjerfet vanvittig godt på varmen! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Koffert, Har palestina-skjerf noe med rød-sia i Norge? Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Det pleier vel gjerne ikke være de blå-gule pro-Israel-fanatikerne som går med palestinaskjerf, nei. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Det var ikke det jeg lurte på. Jeg lurer på grunnen til at Rød-sia kjenner seg igjen i, og bruker et skjerf knyttet til Palestina? Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Det er vel fordi mange velger å se sammenheng mellom de røde (sosialister, kommunister etc) og palestina-tilhengerne. Grunnen til dette er vel fordi USA støtter Israel, og de er som alle vet kapitalister. Det er grunnen tror jeg da. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Grunnen til at jeg går med det er fordi jeg ofte trenger et skjerf, og palestina-skjerfene er kule, de er store og man viser samtidig sin støtte til Palestinas kamp mot okkupasjonsmakten (Israel). Det jeg derimot ikke liker er folk som bruker skjerfene uten å vite hva de sier ved å bruke et slikt skjerf. Eller de rosa "palestina-skjerfene" ... Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Jeg bruker det ikke. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Bruker det ikke og misliker de som gjør det. Lenke til kommentar
Eurofag Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Jeg prater ikke til folk som bruker palestinaskjerf. Skjønner heller ikke sammenhengen mellom palestina og vensresida i norsk politikk, annet enn at de har samme fiende. Skjønner heller ikke hvordan noen får palestinaskjerf til å se "gangster" ut. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Palestinaskjerf forbinder jeg med lesber og særinger. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Fordi det er ''mote''?Fordi du støtter Palestinernes frigjøringskamp? Fordi du er knall rød? Bare lurer... 9446398[/snapback] Låner søstera mitt sitt en gang i blant fordi jeg støtter palestinernes frigjøringskamp. Boikotter også Israel der jeg kan ellers. Misliker sterkt at folk bruker plaestinaskjerf fordi det er fint. Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 9. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Det er ikke fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå