xclusive_danny Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...1abcZvLRG786192 Hei, hvordan er denne bilen? Tenkte på i forhold til golf, audi og Peugeot.. Med tanke på prisklasse, ytelse og litt sånt generelt. Skal ha en ungdomsbil. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Litt dyr den der synes jeg men den var veldig fin i lakken til 92' å være. Vil ikke si det er den beste bilen å kjøre men ok. Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 vurderte en slik bil selv, men etter at jeg prøvde en mx3 så ombestemte jeg meg. Virket nervøs i høyere hastigheter, samt at den er veldig daff. Hvor de 136hk'ene er skjønner ikke jeg. Hadde forventet meg mer krutt i en så liten bil med det hk antallet. Kan skyldes av lite dreiemonent for det er jo den minste serieproduserte v6 motoren om jeg ikke tar helt feil. Er på beskjedene 1,8l. Jeg vil anbefale en annen bil. Som f.eks; toyota mr2 mk2, toyota celicia, nissan 200sx, Peugeot 406 coupe, mazda rx7. Endte selv opp med en meget velholdt toyota mr2 mk2 1992 mod. Måtte ut med en del mer penger, men har ikke angret en dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå