TheNarsissist Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Hei en kompis av meg har et program som heter Hamatchi eller noe,Jeg vil osso ha det for da kan vist jeg og han spille lan gjennom internett eller no isteden for og drase pc n til hverandre.Men hvor laster jeg det ned,kan noen gi en link helst et sted hvor jeg slipper og betale for og laste det ned. Endret 7. september 2007 av andersio Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Her kan du laste ned gratis. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 www.hamachi.cc er stedet, men du blir viderekoblet til LogMeIn som kjøpte Hamachi i fjor eller noe sånt. Det finnes fortsatt en gratisversjon av Hamachi. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Fikk lasta det nå og startet det nå men hvordan gjør man det.Hva sakal jeg gjøre om jeg og kompisen skal spille et spill Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Fikk lasta det nå og startet det nå men hvordan gjør man det.Hva sakal jeg gjøre om jeg og kompisen skal spille et spill 9446397[/snapback] Det står beskrevet i FAQ #9. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Jeg er ikke god i engelsk og ikke i pc heller kan noen forklare på norsk Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Først må du eller kameraten din "create et netverk" ved å velge "creat or join networks". Deretter må han andre joine det netverket som er lagd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå