Joachim_F Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Her er en engelskspråklig demo av snikespillet Death to Spies, hvor du spiller russisk spion. Les mer Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Interessant med et spill hvor vi faktisk spiller russisk hyperagent! Lenke til kommentar
LeZimen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ja, og snikespill fra WW2.. Skal kanskje ta å laste ned demoen, men var den ikke litt liten..? Lenke til kommentar
Jochi Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Håper dette kan lege såret som min fremtidige xbox-som-skulle-vært-i-hus-nå ikke kunne Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Dette kunne vært så mye mer, mye potensiale som mest sannsynlig aldri vil komme til å se dagens lys - dette føltes som en tidlig Alfa-utgave, stive animasjoner, bugs, ubrukelig AI og værre til ... Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg syntes det var veldig bra, og merket ingenting til tingene du nevnte. Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg ble veldig forelsket i selve ideen av å være en Russisk spion som knerter nasister, men det ble litt for lav budskjett for min del. Synes grafikken var helt grei, men AIen var noe av det verre jeg har sett på år. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Spillet falt heller ikke i smak hos meg, føltes som om det var en dårlig versjon av operation flashpoint, når det kommer til hvordan ting fungerte hvertfall. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg likte spillet VELDIG godt! Men har en ting å utsette på AIen Hvis det står 2 fiender ved siden av hverandre, og så dreper jeg den ene stille (kniv f.eks) så begynner den andre å se seg rundt å være på vakt, eller så går han å utløser alarmen, alt etter om dette er inne i basen eller ikke. Men etter at han har sett seg rundt i ca 1min oppfører han seg som om det aldri har hendt og går tilbake til sin normale stilling Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Fikk feil ved BitTorrent: "Kan ikke koble til fordi målmaskin avslo tilkobling." Bruker Chello/Get. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Bruk FTP da, er ikke store filen Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Bruk FTP da, er ikke store filen 9497621[/snapback] Gjør det nå Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 kom akuratt igjennom demoen, må si jeg likte det kommer til å skaffe meg fullversjonen når det kommer Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg har spilt igjennom demoen 10 ganger, er ganske lei den nå Skal ha fullversjonen da, men når kommer den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg