Gjest Slettet+129837 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hei... Jeg har fått et problem i psp etter at jeg prøvde å bytte "themes" til psp-en , men jeg prøvde alt jeg kunne for å få den tilbake til den orginale "theme", men jeg gjorde et enda verre problem. Når en slår på biosen til psp så kan du aktivere usb flash0 og flash1. jeg trodde hvis jeg slettet filene i den så kunne det fikse problemet, men nå slår seg ikke lyset til skjermen engang, jeg slettet også sytem filene og nå kan jeg ikke koble tilbake veia usb slik at jeg får lasta ned filene tilbake... Så hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Kan jeg først spørre hvorfor du slettet flash0-, flash1- og system-filmene? Det er da som og be om problemer? Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Du har to muligheter: 1. Bit i det sure eplet metoden: Send den inn til service. 2. Pandoras Battery metoden: Kjøp et ekstra batteri, få med deg en kompis og kjør denne metoden! Endret 7. september 2007 av Fhj Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Eller enda bedre: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=794533&hl= Ser at du kunne legge inn filer på flash0, det vil vel si at du har tilgang til recovory? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 takk for svar.... men jeg har ikke engang tilgang på recovery slik at jeg kan koble psp med pc Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Dette var veldig dumt gjort av deg... Håper du har lært nå at man ikke leker med flash0 og flash1! Det som har skjedd med din PSP, er at den har blitt "bricket", og du har ikke så mye annet valg enn å gjøre det som Fhj sier... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 ok, men hvorfor trenger jeg et extra battari Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Du trenger ikke et ekstra batteri egentlig. Jeg trengte ikke det når jeg brukte Pandora. Man må resette batteriet til "normalt" etter at man har brukt Pandora, for at du skal kunne boote opp i XMB. Bruker du batteriet som "jigkick" battery, vil du bare boote opp i recovery moduset. Du kan resette batteriet ved å plugge i strømmen, starte opp PSP'n(uten batteri i, men med strøm) så plugger du i batteriet, kjører programmet som kan modifisere batteriet og setter det til normalt igjen. Sorry, men dette ble kanskje litt avansert... Håper du skjønner det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) jeg kjønner ikke egentlig.. mener du batteri strøm eller batteri minne Endret 19. september 2007 av Slettet+129837 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Håper du har lært nå at man ikke leker med flash0 og flash1!Hvorfor ikke? Kan man leke med flash0 og flash1, (og vet hva man gjør) åpner du mange muligheter. Lage en helt egnmodifisert psp. Du kan praktisk talt endre alt. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Håper du har lært nå at man ikke leker med flash0 og flash1!Hvorfor ikke? Kan man leke med flash0 og flash1, (og vet hva man gjør) åpner du mange muligheter. Lage en helt egnmodifisert psp. Du kan praktisk talt endre alt. 9527917[/snapback] Men å leke med det uten å vite hva man gjør.. Da får man brick, og det er ikke noe morsomt. Om du får semi-brick så tar det tid å gjennopptrette det.. Nå som du kan fikse bricket PSP, så er det vel ingenting i veien for det utenom at det tar tid å fikse det.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Håper du har lært nå at man ikke leker med flash0 og flash1!Hvorfor ikke? Kan man leke med flash0 og flash1, (og vet hva man gjør) åpner du mange muligheter. Lage en helt egnmodifisert psp. Du kan praktisk talt endre alt. 9527917[/snapback] Hvorfor ikke? Med utrykket "leker" mener jeg at man generelt ikke veit helt hva man gjør. Det at faktist trådstarter har prestert å slette flash minnet på PSP'n, burde gi enhver litt grøssninger nedover ryggen. Jeg veit godt at man kan endre omtrent alt via flash. Men man burde virkelig vite hva man gjør, og være obs på at det alltid er en risiko for at man gjør noe galt. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Bare bruk pandoras battery så blir den god som ny Om du ikke klarer det selv så mener jeg å ha sett et par på QXL som kan gjør det. Jeg har selv PB og det fungerer glimrende(med unntak av den ene PSPen min som ble totalbricka, men den var one in a million tilfelle som sikkert kom av at den var mistet i bakken et par ganger for mye ) Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Håper du har lært nå at man ikke leker med flash0 og flash1!Hvorfor ikke? Kan man leke med flash0 og flash1, (og vet hva man gjør) åpner du mange muligheter. Lage en helt egnmodifisert psp. Du kan praktisk talt endre alt. 9527917[/snapback] Hvorfor ikke? Med utrykket "leker" mener jeg at man generelt ikke veit helt hva man gjør. Det at faktist trådstarter har prestert å slette flash minnet på PSP'n, burde gi enhver litt grøssninger nedover ryggen. Jeg veit godt at man kan endre omtrent alt via flash. Men man burde virkelig vite hva man gjør, og være obs på at det alltid er en risiko for at man gjør noe galt. 9531459[/snapback] Hvis man backer opp flash minnet (hvilket man alltid skal gjøre) er sjansen liten. Den eneste måten du kan bricke psp'en din på er som i dette tilfellet, slette hele flash0 uten mulighet for backup. Ha man backup går det fint. Det som evt kan skje er en semi-brick, men det fikses via recovery. Du skal aldri drive med flash0 hvis du ikke vet hva som egentlig foregår. Jeg har drevet på med hacking av psp en god del, og vet hva konsekvensene er. Dette er et sjeldent tilfelle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 jeg kan ikke fikse psp-en siden det er noen ting jeg ikke forstår i Pandoras greia.. så finnes det en video som forklarer det samme? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Pandora easy installerer: http://konsollguiden.no/content/view/2157/304/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 jeg kan ikke sende den til service fordi jeg har ikke noen garanti....og i tilleg har jeg ikke bare slettet enkelte system filer men også de filene til minnekortleser i psp-en... det betyr at jeg kan ikke bruke heller minnekort fordi jeg slettet driveren til minnekort-leseren... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå