jonas_blomster Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hei, skal fylle på vann på vannkjølinga idag, og har lest mye om at folk bruker batterivann + frostvæske. Men det jeg lurer på da skal frostvæska være ferdig utblandet, eller konsentrert? Og forholdet 85-10 er bra å bruke? eller kan man gå ned til 10-90? Frostvæske leder jo ikke varme like bra som vann, så minst mulig er vel veien å gå? mvh Jonas Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 10 prosent frostverke og 90 prosent batterivann har jeg tror jeg. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 seriøst, du burde da skrevet "batterivann pluss frostvæske" slik at moderator ikke hadde blitt sinna og muligens sladrer til mamma hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå