RamGuy Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg har fått noen problemer med min Google-Mail i Thunderbird. Den vil ikke virke lengre, får bare beskjed om at passord og brukernavn er feil. Men det fungerer helt fint på nettet, med samme passord. Jeg har "re-aktivert" Pop på mail.google.com. Har prøvd å endre innstillingene i Thunderbird og alt. Men det vil altså ikke virke lengre. Noen andre som har dette problemet? Det har jo alltid virker, men de siste 2dagene så har det altså ikke fungert. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Ingen andre som har hatt noen lignende problemer? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Fungerer fint her. Hva slags innstillinger har du på POP3? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Lagt ved et bilde av POP innstillingene mine i Thunderbird. Har også prøvd med pop.gmail.com (som jeg brukt før), samt både med [email protected] og [email protected] Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg har pop.gmail.com og brukernavn uten @gmail.com/@google-mail.com. Ellers var det ingen forskjell fra min. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Jeg har pop.gmail.com og brukernavn uten @gmail.com/@google-mail.com. Ellers var det ingen forskjell fra min. 9453389[/snapback] Har prøvd med det også. Men står presisert på mail.google.com at @googlemail.com skal være med. Så jeg bare prøvde med det.. Er vell på tide å re-installere hele Thunderbird, og slette alle innstillinger osv virker det som Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Hmm. Før du gjør det, kan du prøve å rename localstore.rdf, key3.db, signons.txt. For å komme til mappen de filene er i: Lukk Thunderbird start - kjør- %appdata% Gå til mappen thunderbird\<rart navn>.default Rename nevnte filer Start Thunderbird. Endret 8. september 2007 av RattleBattle Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Det funket. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå