inglet Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Hei! Noen som vet hvor man får kjøpt den gromme blå bamsen på byggmakkerreklamene? Den er så rå! Hehe. Endret 8. september 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg vet at Byggmakker tidligere har fått det spørsmålet, og sagt at de vurderer å selge ham i butikkene, men foreløpig har det ikke blitt noe, fordi de vil at han skal være litt "ekslusiv", og ikke utvanne konseptet for mye. Lenke til kommentar
inglet Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg vet at Byggmakker tidligere har fått det spørsmålet, og sagt at de vurderer å selge ham i butikkene, men foreløpig har det ikke blitt noe, fordi de vil at han skal være litt "ekslusiv", og ikke utvanne konseptet for mye. Noe nytt i denne saken?? Håper noen har no info:D Lenke til kommentar
nree Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Sjekk facebook Han heter forresten Kenneth Aron Antonsen http://www.facebook.com/profile.php?id=541372104 Lenke til kommentar
inglet Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Nå a? gått litt tid nå.... Lenke til kommentar
inglet Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 www.justfuckinggoogleit.com Kjeft a Fevang! Verste jeg veit når folk svarer sånt.. Bedre å bare drite i det da;) Jeg er ikke så hjernedød at jeg ikke har googla det vettu.. Nisse Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Hvis du ikke finner det på Google, finnes det ikke, eller du er elendig til å søke. Et søk på "Byggmakker bamse" ga meg følgende på 9ende resultat: http://sv.new.facebook.com/topic.php?uid=2...&topic=2694 Les den tråden så finner du flere svar folk har fått fra Byggmakker. Endret 1. september 2008 av Runar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå