Mortis747 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hei, jeg har mistet nettverks passordet mitt. Pågrunn av dette kan jeg ikke koble pcen min til nettverket fordi jeg trenger passord. Noen som vet om noen programer som gir meg tilbake nettverks passordet? Eller noen tips om hvordan jeg får den tilbake? -Takk for svar Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Om du tenker på trådløst nettverk og WEP/WPA, er det som regel bare å koble til routeren med vanlig kabel, forutsatt at du ikke har endret / fortsatt husker passordet til systeminnstillingene på routeren din. Endret 7. september 2007 av Melkekartong Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Jeg har trådløs nettverk (WEP) men jeg trenger også internett til Nintendo Wii'en min.. kan jeg koble til ledning fra Routeren til den eller trenger jeg noe annet da? :S Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Jeg er ikke godt kjent med Nintendo Wii, men når man kobler seg til routeren med kabel, trenger man normalt ikke noe passord for å koble seg til internett. Så om Wii'en din har en utgang for nettverkskontakt, skader det ikke å prøve Edit: Så at Wii også funker trådløst, og om du planlegger å bruke den trådløse delen av Wii'en, må du koble deg inn på routeren en PC som har tilgang (altså en trådløs enhet som allerede har passordet installert eller via kabel), og deretter går du inn i innstillingene for routeren (adressen er vanligvis http://192.168.0.1 hvor 0 kan byttes ut med 1 eller 2, avhengig av produsent) "Enkelt og greit" Endret 7. september 2007 av Melkekartong Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Wii'en har bare 2 USB-inganger ikke en slik som du viste bilde av Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=670407 Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Du kobler deg til routeren _med_ kabel, og setter nytt "passord" (som du skriver ned på en lapp). Det nye passordet legger du inn på dine trådløse enheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå