robiwan Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Fant ikke noen tråd om dette her fra før av, Tenkt man kunne lage en liste over spill man ønsker seg på Xbox Live Arcade. Her er min liste: -Sid Maiers Pirates -Ignition -Death rally -Micro machines -Raptor -Duke Nukem -Blood -Shadow Warrior Eller hva med Lucas Arts klassiske Adventure spill(Monkey Island, Grim Fadango, Sam and Max, Full Throttle osv.) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Tekken 1,2 &3 (Lov og drømme?) Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Min arcade ønskeliste: - Bionic Commando - R-Type - Storming Party - Mr Do - Pac & Pal - By Connection - Ikari Warriors - 1942 - 1943 - Ghost n Goblins Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Et nytt Marble Blæst Ultra spill. Et nytt Heavy Weapon spill. Tekken 1, 2 eller 3 hadde vært rått. Et eller annent gammelt 3D rally spill kunne vært gøy. BF2 hadde også vært kult. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Alle gamle Lucasarts eventyrspill (Monkey island, DotT, Sam & Max osv.) De nye Telltale Sam & Max "episodene" De gamle Ultima spillene Titans of steel Fallout 1 + 2 Simcity Beneath a steel sky Broken sword 1 + 2 Speedball II (som kommer!! ) Sierra svisker (Larry, Kings quest, Police quest, Space quest, Laura bow osv) Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 FAllout 1+2 og Ultima hadde vært gøy(fikk aldri sjangs til å spille de), men da er det vel nesten lov å ønske seg Deus Ex også =) Hva med med et pinballspill, har de det fra før av? Hva med Epic pinball(Leeeenge før Epic begynte Unreal), Balls of steel(fikk aldri spilt det, selv om de er min Apogee som har lagd det) eller Pinball dreams... Simcity var ikke dålig forslag, personlig ville jeg foretrukket Sim City 2000 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Brutal Football! Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Trackmania står øverst på min liste. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ignition må jo være det perfekte XBLA spillet noensinne Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hmm, med Bomberman på XBLA så er det ikke så mye mer jeg trenger der Men hadde vært fint med følgende: Marble Blast Ultra 2 Tetris - Orginal + kanskje en nyere versjon. Worms - Våpenpakke (holy grenade og super sheep + +) Red Alert 1 (yeah right) Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Bubble Bobble og Action Quake 2. Sistnevnte vil selvsagt aldri skje, men det er jo lov å håpe likevel. Lenke til kommentar
simen44 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Monkey island hadde vært grisefett Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Aliens Vs. Predator Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Bubble Bobble og Action Quake 2. Sistnevnte vil selvsagt aldri skje, men det er jo lov å håpe likevel. 9447126[/snapback] Tar jeg ikke helt feil er en eller annen versjon av Quake på vei til XBLA. Edit: Her er forøvrig en lignende tråd om emnet. Den linker også videre til en blogpost på gamerscoreblog.com som administreres av XBL-teamet hvor de spørr brukere om hvilke spill man vil se på XBLA. Men den er fra mai og det er ikke lenger mulig å legge igjen kommentarer. Men så fikk de et par stykker som de kan jobbe med Endret 7. september 2007 av LarryDik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Quake 3 kommer på Arcade, Action Quake 2 er en mod, og vil nok ikke se dagens lys på konsoller. Quake 2 er allerede ute på X360, i spesialutgaven til Quake 4... Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ironman Offroad. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Quake 3 kommer på Arcade, Action Quake 2 er en mod, og vil nok ikke se dagens lys på konsoller. Quake 2 er allerede ute på X360, i spesialutgaven til Quake 4... 9447554[/snapback] Yep, jeg vet det. Derav "kommer aldri til å skje". Det er selvsagt AQ2 jeg er interessert i, siden jeg spilte det utrolig mye i '98/'99. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 ett eller annet star wars spill Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Marble Blast Ultra 2 og Perfect Dark. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå