X-Mode Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 hei jeg har kjøpt meg tomtom 6 men har problmeer med å instalere det..leger tl et bilde så kan dere se.. Lenke til kommentar
Nimitz Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ser ut til at det er til PDA. Har du installert denne på PCen din? Oppdatert versjon av ActiveSync (XP) eller Windows Mobile etellerannet (Vista)? Snakket med de du kjøpte prog av? Lenke til kommentar
X-Mode Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 (endret) har en pda je..men har ikke program til dene siden jeg kjøte pdaen og alt brukkt..fikk tomtom 6 på en cd og cd kårt..men siden jeg måte formatere kortet så prøver jeg å instalere tomtomen på nytt...men funker ikke og fikk ikke noen cder med pdaen.. har windows xp^^ nå har jeg instalert ActiveSync men siden jeg har ikke den kabelen såm skal kobles til pdaen så lurer jeg på hvordan kan jeg instalere tomtomen på et sc kort?..kjøpe blåtan?.. Endret 7. september 2007 av X-Mode Lenke til kommentar
Nimitz Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Du trenger en kortleser som tar ditt kort eller den kabelen som skal være mellom PDA og PC. SC-kort? Ikke SD?? Lenke til kommentar
X-Mode Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 stemmer SD kort og har innebygd kort leser i pcen men hvilket program skal jeg bruke? Lenke til kommentar
Nimitz Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Da må du bruke TomTom og ha kortet stående i PCen. Regner med at kortleseren fungerer? Hvis alt er i orden og du får den feilmeldingen vet jeg ikke hva det kan være. Du kan sjekke innom www.nystul.no. Der er det forum for TomTom-brukere. Der er det sikkert mulighet til å få hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå