Pysj Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 En undersøkelse viser at Tele2 er ett av de minst populære selskapene i Norge. Les mer Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Dette er vel pga lang ventetid når man trenger hjelp til ting. Svar på epost tar gjerne 4-5 dager. Å ringe inn tar lang tid før man får svar. Lenke til kommentar
petterhot Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hmm, merkelig. Jeg er selv godt fornøyd med Tele2. Jeg har det kontantabonomanget som nå har blitt Kompis Kontant. Prisene er meget gode og jeg har fått svar på det jeg lurer på. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg tror nok forklaringen på dette er den lekkasjen av personopplysninger som dem hadde. Jeg har bare gode erfaringer med tele2, og alt peset om sikkerhetshullet dem ikke hadde tetta gjør at folk dømmer i sånne undersøkelser uten at dem har erfaringer med det Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 For min del misliker jeg Tele2 ene og alene pga av sin superagressive PR-kampanje som har pågått i alt for mange år, maken til irriterende reklamer. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg velger bort Tele2 fordi jeg enda har grøssninger langt ned i ryggmargen etter alle de small bill reklamene. Takk. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 har hatt tele2 adsl i flere år og aldri hatt noe å klage på. hva mobil angår har de for dårlig tilbud for at jeg skal vurdere dem, spesielt med tanke på tjenester de ikke tilbyr: sms fra web, syncML osv. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Selv om de kanskje har et dårlig rykte, synes jeg ikke det er noe i veien med prisen. Har også hatt dette en stund, og synes det har gått helt fint. Bare dumt at de skal over til Netcom sitt nett. Endret 7. september 2007 av kornelen Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Servicen dems er dritt når det kommer når man ringer til dem. Det tar ALTFOR lang tid. Er spent på hva som topper lista over "minst populær i Norge". Jeg tipper Elkjøp Lenke til kommentar
Pillin Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Kan opplyse om at køtiden til Tele 2 mobil stortsett ligger under 1 min i gjennomsnitt igjen etter en røff periode i sommer. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Køtider, priser etc har ingenting og si. Så lenge Small Bill reklamene henger igjen på netthinna så velger vi forbrukere noe annet. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) ghjm,bn Endret 25. mars 2018 av Jason P. C. Lenke til kommentar
ivarka Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Dårlig erfaring med Tele2 her. Pappa byttet ut ISDN og fasttelefon med ADSL og IP-telefon i vår. I juni slutta det å funke. Først var det flere runder med å sjekke innstillinger i Windows. Deretter kom det to ny modemer. Når de endelig gikk med på å sende en mann fant de ut at linja var død (de ping'ene de hadde sent må ha endt opp et annet sted). Etter over en måned uten telefon og nett ble det endelig ordnet. Greit at det var ferietid og sånt, men når de leverer både nett og telefon SKAL det gå kjappere. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Kun gode erfaringer med Tele2 her. Har Tele2 på alle mobilene i familien, samt på telefonen og på ADSL hjemme. Har vel faktisk vært kunde i Tele2 helt siden telemonopolet i Norge ble avviklet. Aldri hatt noen problemer, og de gangene jeg har måttet ringe på grunn av linjebrudd på telefonlinje osv.. så har jeg aldri sittet i noen lange køer til kundeservice. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det er ikke min erfaring. Skulle ringe til Tele2 og spørre hvorfor min kredittverdighet ikke ble godjkent for mitt andre mobilkjøp der. Kundesenteret visste ikke, og satte meg over til en annen seksjon hvor svaret dems var at "Nei du må ringe Noroff" for å finne ut dette. Fikk inn 20.000 på kontoen, og fant ut etter et par uker at jeg måtte ha en ny telefon. Derfor bestilte jeg fra Lefdal.com, og alt så bra ut. Etter 12 dager, fikk jeg beskjeden; "Ordre kansellert pga kredittverdighet". Jeg mener, 12 dager for å si meg det?! Ble tilslutt til at jeg bestilte ny mobil hos Netcom, noe som jeg enn så lenge ikke har angret på. Mobilen kom etter to dager. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Kun gode erfaringer med Tele2 her. Har Tele2 på alle mobilene i familien, samt på telefonen og på ADSL hjemme. Har vel faktisk vært kunde i Tele2 helt siden telemonopolet i Norge ble avviklet. Aldri hatt noen problemer, og de gangene jeg har måttet ringe på grunn av linjebrudd på telefonlinje osv.. så har jeg aldri sittet i noen lange køer til kundeservice. 9456419[/snapback] Dette er mi erfaring og. Mor har breiband, IP-telefoni og mobilabonnement frå Tele2, medan eg sjølv har breiband og mobilabonnement. Fleire av mine nære slektningar brukar og Tele2 sine tenester (ofte etter anbefaling frå meg), og er godt nøgde med det. Alt har fungert som ei klokke. Kundeservice har eg aldri vore plaga med, verken når det gjeld evne til å hjelpe eller responstid - tvert imot tykkjer eg Tele2 er mykje kjappare til å svare på førespurnadar enn dei fleste andre selskap eg er i kontakt med. Endret 9. september 2007 av Garegaupa Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 www.tele2kundeservice.com Har selv ikke noe strålende inntrykk av dem. Ingen egne erfaringer, men lest mye negativt og er passe lei markedsføringen deres. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Det er ikke min erfaring. Skulle ringe til Tele2 og spørre hvorfor min kredittverdighet ikke ble godjkent for mitt andre mobilkjøp der. Kundesenteret visste ikke, og satte meg over til en annen seksjon hvor svaret dems var at "Nei du må ringe Noroff" for å finne ut dette. Fikk inn 20.000 på kontoen, og fant ut etter et par uker at jeg måtte ha en ny telefon. Derfor bestilte jeg fra Lefdal.com, og alt så bra ut. Etter 12 dager, fikk jeg beskjeden; "Ordre kansellert pga kredittverdighet". Jeg mener, 12 dager for å si meg det?! Ble tilslutt til at jeg bestilte ny mobil hos Netcom, noe som jeg enn så lenge ikke har angret på. Mobilen kom etter to dager. 9456466[/snapback] Mener du kjøp av mobil eller mobilabonnement? Er nemlig ikke vanlig å kredittsjekke noen ved kjøp av en mobiltelefon uten abonnement. Eller var det fornying av 12 mnd binding på et allerede eksisterende abonnement du har hos Tele2? Begrunnelsen for avslag på kredittsjekk håndteres av et eksternt selskap da Tele2 ikke får tilgang til denne begrunnelsen. Kan ikke se noe galt med Tele2 sin kundeservice i ditt tilfelle! Endret 9. september 2007 av escobar Lenke til kommentar
docbilbo Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Kredittvurdering er helt vanlig på alt salg av abonnement og mobiler med abonnement. Denne saken kan forklares muligens ganske enkelt. Tele2 og Telenor bruker Lindorff på kredittinformasjon, imens Netcom bruker Creditinform. Disse selskapene kan ha forskjellig informasjon om deg i sine databaser. Hvilket betyr at du kan få godkjent abo et sted, men ikke et annet. Hvis du lurer på hvorfor du fikk avslag med Tele2 ring Lindorff å sjekk.. Tror de er størst på kredittinfo i Norge, så sjansen for at det er flere selskaper som bruker dem er jo stor. Kjedelig da å ha noen "anmerkninger" hos dem mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Brukte Tele 2 i 2,5 år som mobilkunde. Syntes de fungerte bra jeg. Var i kontakt med kundeservice et par ganger og fikk raskt svar og hjelp. Heller aldri noen tull med tjenestene eller faktureringen. Når det gjelder reklamekampanjene deres synes jeg det finnes ganske mange andre som er mye mer irriterende, eks. den fotballsupporter-greia til Canal Digital. Den er forferdelig den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg