Gå til innhold

Arcade: Duke Nukem 3D?

Haanss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter det jeg har hørt er 3D-realms for dette, men MS er ikke så hypp på å ha for mange "like" spill på arcade. Og med Doom og nå snart Quake 3 Arena på arcade tror jeg vi må se lang etter Duke på en en god stund... Men hvis Quake 3 blir en suksees og MS ønsker å følge opp, skal vi ikke se bort i fra at Duke kan bli den neste FPS på arcade...

Lenke til kommentar
I følge George Broussard, mannen bak Duke Nukem og som fortsatt jobber på DNF, har 3D Realms nettopp startet å prate med MS om en port, og om alt  det går bra så har vi kanskje spillet på Arcade i løpet av 2008.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=81268

9445434[/snapback]

Dæng! Tar det virkelig så lang tid å få portet over et urgammelt spill? Eller er det å få presset det inn i "kalenderen" med de andre utgivelsene som kanskje er problemet?

Lenke til kommentar
Etter det jeg har hørt er 3D-realms for dette, men MS er ikke så hypp på å ha for mange "like" spill på arcade. Og med Doom og nå snart Quake 3 Arena på arcade tror jeg vi må se lang etter Duke på en en god stund... Men hvis Quake 3 blir en suksees og MS ønsker å følge opp, skal vi ikke se bort i fra at Duke kan bli den neste FPS på arcade...

9445414[/snapback]

Q3A på Arcade?

KNALL :D

Lenke til kommentar
HØR HER! DU SAMMENLIGNER IKKE DUKE FUCKING NUKEM 3D MED QUAKE OG DOOM!!

Sorry at jeg capser, men Duke er på et helt annet nivå!

9446757[/snapback]

Okey, føler det er meg du sikter til her, men jeg bare gjentar det jeg har lest(har ikke tid til å finne link nå desverre). Just to be clear: JEG sammenligner ikke Duke med hverken Doom eller Quake. Det kommer fra en som har gått å venta på DNF i 10 år!

9445414[/snapback]

Q3A på Arcade?

KNALL :D

9447284[/snapback]

Yupp, her har du link til og med!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...