khvm Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hei. Hvor kan jeg ta jegerprøven billigst mulig?? Alt av forslag er ønsket. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 kan vel ta kontakt med den nermeste jeger og fiske forbund der du bor? NJFF.NO Lenke til kommentar
khvm Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Tenkte på i Oslo omegn. Ingen som har noen forslag til skoler de er fornøyd med? Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hør med din lokale jegerforening. http://www.oslojeger.no/ Lenke til kommentar
madbird Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Tok den lokalt, bestod på første forsøk, hadde det kjekt Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 tok du jegerprøven på 5 dager?? trodde den gikk over noen uker og at det var obligatorisk med 40 timer teori. hmmm Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 hvor mange timer til dagen blir det da? 40 timer delt på 5, så er det noen av disse timene man ikke behøver men som man leser seg til selv! Det kurset eg tok var eg på selve kurset 4 ganger pluss prøvedagen tror eg! Og intensivkurs finnes i de fleste foreninger rett før jakta begynner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå