Fjelldal83 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hei! Jeg har lenge vært gira på å skifta ut min trofaste Viewsonic 19" til noe større og bredere. Slik jeg ser det i dag er det 22" som er i skuddet, men så har vi alle et luksusproblem med at det er aaaaaltfor mye å velge mellom. Det jeg skal bruke skjermen til er spilling, bilderedigering, og surfing osv. Blir å benytte den på min stasjonære pc, samt min Macbook pro og dvi er selvsagt et krav. Budsjettet mitt er på ca 3500 kroner. Har også sett litt på 24" som frister veldig med tanke på oppløsningen, men vil ikke en 22" til 3500 være bedre enn en 24" til 4500, da med tanke på bildekvalitet? Takker for svar Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Har sett litt på LG L226WTQ, Samsung SyncMaster 226BW og Samsung SyncMaster 245B. Sistnevnte blir kanskje litt for dyr.... Lenke til kommentar
X-Warrior Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Kan gjerne gi deg en tilbakemelding angående LG L226WTQ-SF når jeg mottar denne, da det ser ut som vi er i samme båt, med tanke på bruksområder osv. Gleder meg til å få den.. - Ole Endret 8. september 2007 av X-Warrior Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Flott! Gi et raskt sammendrag av skjermen når du får den Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Jeg ble svak og bestilte LG L226WTQ-WF, får håpe jeg gjorde et godt valg Lenke til kommentar
X-Warrior Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) hehe :!: skjønner deg gått LG L226 WTQ-SF og LG L226 WTQ-WF er jo samme skjermen da, er bare fargene på foten og selveste skjermen som er forskjellige Håper det er gode skjermer vi har bestillt da.. ;D Gleder meg til å spille 2142 på 22" Wide.. Endret 10. september 2007 av X-Warrior Lenke til kommentar
X-Warrior Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Åij..glemte det helt av tenkte ikke så mye på det siden han hadde bestillt selv Men uansett, har hatt min skjerm i noen uker nå, og jeg er helt syyykt fornøyd Dette er en genial skjerm, og finner faktisk ikke en eneste ting jeg vil klage på kunne ikke vært mer fornøyd Vil anbefale den til alle...mye for pengene 1680x1050 funker fett.. ! : ]<3 - Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå