Intern Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Skulle gjerne sett et alternativ i Kontrollpanel, hvor du kunne stille på forumets oppløsning, så det passer oppløsningen på din skjerm. Jeg kjører 1920x1200 på min 24", og det er mye til overs. Jeg skulle gjerne brukt resten av bredden på skjermen min! Jeg er ikke den beste i manipulering av bilder, men her er et eksempel: Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Det du trenger er dynamisk bredde. Det er kun ett skinn som har dette i dag, "Hardware.no - Dynamisk". Velg dette så blir størrelsen tilpasset din skjerm. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Ahh, takker! Denne tråden kan slettes, stenges...whatever, hvis det er ønskelig. Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hvor finner jeg valget dynamisk bredde ? har samme ønske som trådstarter. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Det er kun ett skinn som har dette i dag, "Hardware.no - Dynamisk". Velg dette så blir størrelsen tilpasset din skjerm. Er det bare meg eller burde Dynamisk være forumets standard skin? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Det er kun ett skinn som har dette i dag, "Hardware.no - Dynamisk". Velg dette så blir størrelsen tilpasset din skjerm. Er det bare meg eller burde Dynamisk være forumets standard skin? 9445453[/snapback] Det er nok bare deg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Det er nok bare deg. Det er jo bedre enn det som er standard nå... eller tar jeg feil kanskje? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg synes ihvertfall Hardware.no-skinnet er best, men jeg er kanskje den eneste som sitter på en 17" Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Joda, men Dynamisk former seg etter oppløsningen på skjermen, og derfor er den "best" uansett skjerm. Derfor jeg mener den burde bli nye "standard" Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Det er sikkert en vanesak, men jeg synes dynamisk blir for bredt. Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 dynamisk på en 24" widescreen? Kan ikke skjønne at noen synes det blir behagelig.. Linjene blir jo en halvmeter lang. Bokstavelig talt. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Jeg vet ikke enda, da jeg sitter på en bærbar nå. 1024x768. Skal teste når jeg får hentet maskinen min... Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 dynamisk på en 24" widescreen? Kan ikke skjønne at noen synes det blir behagelig.. Linjene blir jo en halvmeter lang. Bokstavelig talt. 9445522[/snapback] Akkurat det jeg mener! Lenke til kommentar
Intern Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Jeg synes de bør lage et eget "skin" for hver oppløsning, hvis det blir som phax sier. Hvertfall for de mest vanlige. Endret 7. september 2007 av Intern Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 På min 24-tommer skjerm foretrekker jeg å ha diskusjon.no med fast bredde og et nettleservindu som er ca 1024x1170 (halve skjermen) og resten til messenger, musikkavspilling og diverse småvinduer. Evt. kan jeg ta opp to nettlesere ved siden av hverandre. Det synes jeg er den mest praktiske måten å gjøre det på. Men det er jo selvsagt smak og behag. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Man kan jo egentlig ikke gjøre så mye annet, da det som er til overs bare er irriterende. Har jeg lite å gjøre, og bare sitter å surfer, så bruker jeg hele skjermen. Til f.eks PS, så surfer jeg på den ene halvdelen av skjermen (evt. messenger o.l) og PS til den andre halvdelen. Jeg ser nå at denne tråden kanskje skulle blitt plassert i "Tilbakemeldinger om forumet". Endret 7. september 2007 av Intern Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det du trenger er dynamisk bredde. Det er kun ett skinn som har dette i dag, "Hardware.no - Dynamisk". IPB Default er ogso dynamisk. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Brede forumsider er herk. Linjene blir lange når man leser innlegg og øynene mister lettere fokuset, da linjen blir vanskeligere å lese når de blir lengre. Synes jeg iallefall. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hvor ligger dette dynamiske hw-skin'et nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg