Wanita Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 hva er det jeg gjør galt siden jeg ikke får opp noe avatar? og den er ikke for stor. har prøvd med animasjon og bare bilde, men ingen ting vises. Når jeg er på mitt kontrollpanel ser jeg avataren min, men ikke inne i forumet. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) hva er det jeg gjør galt siden jeg ikke får opp noe avatar? og den er ikke for stor. har prøvd med animasjon og bare bilde, men ingen ting vises. Når jeg er på mitt kontrollpanel ser jeg avataren min, men ikke inne i forumet. 9445035[/snapback] er ikke det personlig bilde du har lasta opp avtaren står på venstre side i profilen, mens personlig bilde står på høyre side ^^ Endret 7. september 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Wanita Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Neida, er avatar jeg har prøvd å laste opp! har ikke prøvd på personlig bilde! det vil jeg ikke ha! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Du har ikke noen avatar, det eneste du har lastet opp, er et personlig bilde. Ditt personlige bilde: Lenke til kommentar
Wanita Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Nei jeg har prøvd mange forskjellige! På begge deler, men jeg prøvde å ta bort personlig bilde igjen og kanskje det var noe rart den dagen jeg prøvde *prøve igjen* Lenke til kommentar
Wanita Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 mohahaha, jeg fikk til denne men ikke en annen merksnodig siden de er nesten like store :S Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Husk at avataren ikke kan være bevegelig, eller større enn 6KB. Er visse regler. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 nesten like store? da må du se på størrelsen og hva som er låv å bruke Lenke til kommentar
Wanita Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 jeg vet, derfor jeg syns det var så rart når de er ganske mye mindre enn kravet! jaja, det er helt sikkert noe data-ting jeg har oversett som jeg ikke skjønner noe av. jeg er tross alt jente uten peiling for data Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Vel, for å forklare deg det som du kanskje ikke fikk med deg på en enkel måte. Det bildet du valgte nå, av en figur som går bortover, det er et forbudt bilde. Det bildet beveger på seg som du ser, og det er ikke lov, og derfor må du bytte til et bilde som ikke beveger på seg. Ønsker du hjelp med å lage en fin avatar som passer og ikke er for stor, så kan du spørre i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=612135 Endret 7. september 2007 av Steina Lenke til kommentar
Wanita Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Så skuffende Då får jeg finne meg et fint bilde da, det er jo ikke alltid like lett. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (Automatisk svar) Dette er ikke et teknisk problem med forumet og saken blir derfor ikke gjort noe med her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg