adniki Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hei Har bestilt ny maskin nå, venter å få byggd den mot slutten av neste uke, da bør alle pakkene ha kommet.. Håper å få tynet litt ekstra ut av pcen, men har ikke lyst på vannkjøling, ikke enda ihvertfall. Har dog investert litt i hva jeg tror er greie luft løsninger. Hva tror dere jeg kan få ut av pcen? handleliste https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=53963 Lenke til kommentar
kristovs Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Prøv å se om du rekker å avbestille det hovedkortet. Funker SVÆRT dårlig med den prosessoren!! Dersom du skal OC, får du i beste fall 2% økning på FSB før skiten kræsjer... Sorry! Har samme oppsett på en av maskinene her selv... Krstjn Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 du sier at asus striker suger ? er vel et av de bedre kortene som finns, du må i så fall vært veldig uheldig fått et rma hk , tror nok ikke 4ghz er og utelokke jeg ,, vært fall 3,6-3,8Ghz Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Striker er bra på core 2. Core 4 får du ikke høy fsb. Dette har vært kjent i et år nå. http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=145524 Bare alle disse dumme webreviews,som ikke får det med seg Les på XS hvor folka er litt mere oppdatert. Endret 7. september 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 du sier at asus striker suger ? er vel et av de bedre kortene som finns, du må i så fall vært veldig uheldig fått et rma hk , tror nok ikke 4ghz er og utelokke jeg ,, vært fall 3,6-3,8Ghz 9447364[/snapback] Striker er bra på core 2.Core 4 får du ikke høy fsb. Dette har vært kjent i et år nå. http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=145524 Bare alle disse dumme webreviews,som ikke får det med seg Les på XS hvor folka er litt mere oppdatert. 9447679[/snapback] Like he said Per i dag er det vel bare EVGA 680i SLI A1 som er bra med Quad Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Sier du at du skal overklokke en prosessor som allerede er ganske overklokka?? Hmm Forstår ikke poenget med å kjøpe en som er overklokka da Så over 40 000 for en pc?? Lenke til kommentar
adniki Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Takk for litt tips! Tror jeg skal ta en hast telefon mandags morgen å få gutta til å sende evga kortet istedet for striker extreme. Må bare lese litt mer om det først. Butthead: nærmere 50 enn 40 for pc'en ink frakt Takker for tips. //ikinda Lenke til kommentar
kristovs Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Husk RevA1 da... Finnes 2 av de kortene med samme navn, hvor bare Revision'en er ulik. Dersom du får standard-kortet er du like langt som med Striker'n;) Videre ser jeg ikke noe mus&tastatur på listen din. Men dette har du kanskje fra før... Krstjn Endret 9. september 2007 av kristovs Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Sikker på at du får plass tel begge skjermkortene med den kjøleløsningen?? Edit: Har du også sjekket at du får plass til den viftestyringen bak døren til kabinettet? Ser ut som de knottene stikker ganske langt ut.. Endret 9. september 2007 av stinger82 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hvorfor ikke kjøpe P35 baserte hovedkort da? De kortene er kjent for å klokke veldig bra! Lenke til kommentar
branick Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Nå er det jo ikke lenge til ny serie med skjermkort fra NVIDIA er her heller.. Jeg hadde ventet, men når du kan brenne 50 lapper på en PC regner jeg ikke med at penger er et tema engang Kom tilbake med bilder og litt OC info når du får det Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Like greit å kjøpe 8800 GTX idag... Lenke til kommentar
adniki Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 (endret) godt poeng det med viftestyringen stinger, har ikke sjekket det men får bare ta det som det kommer Er ikke 100% sikker jeg får plass til den kjøleløsningen, men gpu kjølerene er jo ganske fleksible siden de kan monteres på 2 måter. Var en kar som mente det skulle gå her på forumet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=824888 Er ikke så lenge til ny skjermkort serie, men jeg gidder ikke vente, får heller oppgradere litt utpå våren eller noe, om økonomien tillater det tror da 2 8800gtx burde holde til utpå våren hehe Gleder meg som en unge til slutten av neste uke, kommer vel til å legge opp litt bilder da Edit: kommer nok til å ringe imorgen å endre HK til EVGA nForce 680i SLI, Version-A1. Om det er noe annent jeg skal bytte bør det også bli imorgen tidlig att jeg ordner det, så må finne ut av allt ikveld Har kikket litt på P5 kortene, er det ett spesielt å anbefale? Endret 9. september 2007 av adniki Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 P35 kortene er veldig bra... Du kan ikke kjøre SLI med dem, men til gjengjeld klokker de veldig bra. P5K Deluxe, Blitz Formula osv er gode P35 kort.. Lenke til kommentar
adniki Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 SLI er must Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Du MÅ ha SLI? Hva med ATI sin Crossfire da? P35 støtter det.. Eller ihvertfall Blitz kortene støtter det. Endret 9. september 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
kristovs Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Må nevne at du sikkert må smøre deg med tålmodighet mtp den thermalright cpu-kjøleren... Netshop-folket er ganske trege med levering av akkurat denne. Har ventet på en i 3 uker nuh. Første fikk jeg etter ca 1 mnd. Selvfølgelig kan det jo hende du er heldig & fikk lurt inn bestillingen din rett før de får dem på lager. Mener ikke å legge noen demper på stemningen, heh! krstjn Lenke til kommentar
adniki Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 har sendt netshop en mail ang den kjøleren, håper på svar imorgen.. Om jeg ikke får den denne uka så får jeg bare kjøpe noe annent som fungerer så lenge. Lenke til kommentar
adniki Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Noen med litt peil på overklokking av denne hardwaren som kan tenke seg å være en hjelpende hånd over msn f.eks litt over helgen, når maskina skal opp og få kjørt seg ;D Har faktisk ikke klokka noe som siden jeg hadde 1,2ghz amd thunderbird, er vel litt rusten blitt med åra tenker jeg! mvh, ikinda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå