Gå til innhold

vurdere OC potensiale :D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du sier at asus striker suger  ?

er vel et av de bedre kortene som finns, du må i så fall vært veldig uheldig  fått et rma hk ,

tror nok ikke 4ghz er og utelokke jeg ,, vært fall 3,6-3,8Ghz

9447364[/snapback]

Striker er bra på core 2.

Core 4 får du ikke høy fsb.

Dette har vært kjent i et år nå.

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=145524

Bare alle disse dumme webreviews,som ikke får det med seg  :(

Les på XS hvor folka er litt mere oppdatert.

9447679[/snapback]

Like he said :)

Per i dag er det vel bare EVGA 680i SLI A1 som er bra med Quad :)

Lenke til kommentar

Takk for litt tips! Tror jeg skal ta en hast telefon mandags morgen å få gutta til å sende evga kortet istedet for striker extreme. Må bare lese litt mer om det først.

Butthead: nærmere 50 enn 40 for pc'en ink frakt :)

Takker for tips.

//ikinda

Lenke til kommentar

Husk RevA1 da... Finnes 2 av de kortene med samme navn, hvor bare Revision'en er ulik. Dersom du får standard-kortet er du like langt som med Striker'n;)

Videre ser jeg ikke noe mus&tastatur på listen din. Men dette har du kanskje fra før...

Krstjn

Endret av kristovs
Lenke til kommentar

godt poeng det med viftestyringen stinger, har ikke sjekket det men får bare ta det som det kommer :p

Er ikke 100% sikker jeg får plass til den kjøleløsningen, men gpu kjølerene er jo ganske fleksible siden de kan monteres på 2 måter. Var en kar som mente det skulle gå her på forumet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=824888

Er ikke så lenge til ny skjermkort serie, men jeg gidder ikke vente, får heller oppgradere litt utpå våren eller noe, om økonomien tillater det :)

tror da 2 8800gtx burde holde til utpå våren hehe

Gleder meg som en unge til slutten av neste uke, kommer vel til å legge opp litt bilder da

Edit: kommer nok til å ringe imorgen å endre HK til EVGA nForce 680i SLI, Version-A1. Om det er noe annent jeg skal bytte bør det også bli imorgen tidlig att jeg ordner det, så må finne ut av allt ikveld ;)

Har kikket litt på P5 kortene, er det ett spesielt å anbefale?

Endret av adniki
Lenke til kommentar

Må nevne at du sikkert må smøre deg med tålmodighet mtp den thermalright cpu-kjøleren... Netshop-folket er ganske trege med levering av akkurat denne. Har ventet på en i 3 uker nuh. Første fikk jeg etter ca 1 mnd.

Selvfølgelig kan det jo hende du er heldig & fikk lurt inn bestillingen din rett før de får dem på lager. Mener ikke å legge noen demper på stemningen, heh!

krstjn

Lenke til kommentar

Noen med litt peil på overklokking av denne hardwaren som kan tenke seg å være en hjelpende hånd over msn f.eks litt over helgen, når maskina skal opp og få kjørt seg ;D Har faktisk ikke klokka noe som siden jeg hadde 1,2ghz amd thunderbird, er vel litt rusten blitt med åra tenker jeg!

mvh,

ikinda

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...