Gå til innhold

Overføre spill til tlf

Wanita

Anbefalte innlegg

jeg fikk vite at jeg kunne laste ned spill til k800 av en tlf-nisse, men hvordan får jeg dem inn under underholdning på tlf? Aldri prøvd dette så jeg føler meg veldig blond akkurat nå. Har en s500i.

for jeg har spillene, men jeg må få dem inn på tlf på ett vis!

Hilsen Blondinen :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hellu Hellu:)

Går da utifra du har spillene på pc'en?

For å overføre de til mobilen, så må du enten ha:

- Bluetooth"dongle", så kan du da overføre trådløst mellom pc'en og mobilen.

- USB-kabel - Fikk du med en kabel med telefonen din, så kan den brukes for å overføre spillene.

- Minnekort & Minnekortleser - har du minnekort i telefonen, kan du skaffe en minnekortleser, med mindre du har dette integrert i pc'en din.

Dette er da noen måter å gjøre det på. Det finnes andre måter og, men det tror jeg blir for teknisk og komplisert for deg :p

Håper dette hjalp!!

Lenke til kommentar

Tja, både og! Jeg vet jo at jeg må ha noe å overføre med, og har da usb kabelen, men det som er poblemet er visst jeg kobler til tlf får jeg jo da opp SE sitt program som fulte med, men hvordan får jeg spillet inn under kategorien underholdning? og må jeg gjøre noe med spillet før jeg gjør det??

Eller kan jeg bare legge det i hvilken som helst mappe kanskje??

Lenke til kommentar
Tja, både og! Jeg vet jo at jeg må ha noe å overføre med, og har da usb kabelen, men det som er poblemet er visst jeg kobler til tlf får jeg jo da opp SE sitt program som fulte med, men hvordan får jeg spillet inn under kategorien underholdning? og må jeg gjøre noe med spillet før jeg gjør det??

Eller kan jeg bare legge det i hvilken som helst mappe kanskje??

9445288[/snapback]

Altså, nå har jeg ikke trykket så mye på de nye SE telefonene, men f.eks med SE K750, så havner de overførte spillene i "annet" mappen. Så trykker man "installer", og da kan man velge om man vil lagre den i "Spill/Underholdning" eller "Programmer".

Lenke til kommentar

ha tlf på

koble til pc med usb

om man må gjøre det på nye tlf som s500, så vil tlf spørre om du skal være i tlfmodus eller overføringsmodus. om den ber deg om det, velg overf.modus.

åpne startmnyen

gå til min datamaskin

velg den nye "disken", hva enn den heter

gå til mssemc

gå til media files

gå til other

lim inn spillet her

koble fra tlf, kanskje må du huske å stoppe enheten med "trygg fjerning av maskinvare" på oppgavelinjen på pcen.

gå inn i tlfmenyen

gå til filbehandling

gå til annet

klikk på spillet

den vil spørre hvor du vil installere spillet

velg et sted

gå til stedet

klikk på spillet

nå starter det.

men hvis du ikke finner tlf din i min datamaskin må du kanskje innstallere pc suite cden som følger med tlf.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...