Misshaped Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Lurde på om det er mulig å koble maskinen rett i splitteren uten å gå om ruteren først? Har Medium fra Adsl.no. Las et sted at dette skal vere mulig, men gidder ikke å prøve før jeg vet om det går. Ikke fordi jeg er direkte lat :wink: men fordi det er MASSE rot som skal til. (Løsning av ledninger i hytt og vær) Lenke til kommentar
Konge Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Selvfølgelig går ikke det ann , har du ikke hørt at sunnmøringer er noe dritt Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Åssen i helvete har sunnmøringer med dette å gjøre? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Lurde på om det er mulig å koble maskinen rett i splitteren uten å gå om ruteren først? Har Medium fra Adsl.no. Las et sted at dette skal vere mulig, men gidder ikke å prøve før jeg vet om det går. Ikke fordi jeg er direkte lat :wink: men fordi det er MASSE rot som skal til. (Løsning av ledninger i hytt og vær) Det går ikke så du kan spare deg det prosjektet, skulle det ha gått måtte du ha skaffet deg et internt ADSL-modem i PC-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå