Montolio Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Heisann! OS: Windows Vista x64 HK: ASUS P5B-E I går kveld var jeg rimelig trøtt og skrudde av pcen min på den "fæle" måten, ved å holde inne powerknappen. Når jeg boota pcen min opp i morrest, starta bare lyd og nettverk prosesser, hvor bgge har et kryss over seg. Ellers er alle ikonene fra desktop borte, mozilla fungerer ikke, ingen program vil åpne seg normalt Har ingen peiling på hva jeg kan gjøre for å rette opp på problemet. Noen som kan hjelpe en stakkars liten sjel? Endret 7. september 2007 av Montolio Lenke til kommentar
Montolio Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Ingen som vet noe som kan være galt? Har prøvd systemgjennoppretting, men det ville ikke starte. *bump* Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 hørtes ikke helt gøy ut. skru ut harddisk og koble den til en annen.. hvis den er blank der oxo kan du ha fått et problem.. ellers kan du prøve å resette bios Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 men det er da ikke vits å holde powerknappen inne.. holder å trykke lett på den èn gang, så logger Windows seg av og slår av pc'n.. mye sunnere måte å gjøre det på.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Når jeg booter windows kommer av og til ikke lydkortet inn. Får error hvis jeg prøver å starte en MP3 f.eks. Men det kommer alltid tilbake etter en reboot. Hjelper kanskje ikke deg, men.. Lenke til kommentar
Montolio Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Har prøvd å trekke ut harddiskkabler, reboote, cleare cmos. Datoen er stilt tilbake til 2001, og bare de 3-4 siste tingene jeg installerte kommer opp som ikoner på desktop. Documents and Settings mappa finnes heller ikke. Virker som ca. alle innstillingene og driverne på pcen min er borte :S Lenke til kommentar
Montolio Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Tror kanskje jeg er på sporet av noe. Det virker som PCen ikke laster inn detaljer fra User Accounten min. Når jeg går inn i Safe Mode kommer det opp en notis om at tilgangen på brukerkontoer ikke fungerer som den skal. Er det mulig å fikse dette uten repair/formatering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå