TST Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Nektaravhengig supersoldat. Se videoen Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 oiioii dette ser bare bedre og bedre ut =D Men synd det bare blir til ps3, noe jeg tror ubisoft vill tape på viss de ikke får en gigantisk sum av sony Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ja, ser dritkult ut, håper virkelig det kommer til 360 ikke så lenge etter PS3.. (Ja har hørt at det skal være PS3 eksklusivt, men hvem vet...) Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Hm, så jeg er den eneste som synes det virka kjedelig med nectargrenades og knifethrows i lengden. Når jeg spiller FPS'er spessielt av denne typen liker jeg å stå for skytinga selv, ikke stå å se på at de gjør det mot hverandre. Klarer de å balansere det godt (LES: at det ikke BARE blir nectargrenades og sånt utover mot slutten...) så kan det bli kult som litt variasjon. Men blir det slik som videoen ser ut at man har plenty med måter å få dem til å overdose på nectar så blir det dumt. Dette funker best hvis man må spare nectar grenades til man trenger dem. (plutselig møter en hel drøss med fiender elns), at man har så få at man må gjøre noen taktiske vurderinger. Endret 10. september 2007 av Dipso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg