Gå til innhold

Bioshock begynte plutselig å hakke

exmx

Anbefalte innlegg

Vet ikke hva som er galt, men jeg er kommet til stedet når man skal drepe

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Fountain fyren eller hva han het
. Nå har spillet begynte å hakke noe sinnsykt. Veldig irriterende. Det begynte plutselig igår. Har testet Gears of war for å se om det har noe med xboxen å gjøre, men dette funket helt fint.

Nå er det vel litt bedre grafikk på bioshock da, så det kan jo være at xboxen blir for varm? Litt rart at det skjer med en gang jeg starter spillet. Kommer også kald luft ut xboxen.

Noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er ikke alene!

Jeg trodde at X360 skulle lyse tre røde ringer, men det har enda ikke dukket opp. Det er kanskje noe feil i spillet. Håper det kan rettes opp med patch.

Jeg så trodde at jeg runda spillet, men det ser ut til å vare og vare, hehe!

Lenke til kommentar

Skal prøve det senere i dag. Hva med patcher til andre spill da?

Jeg måtte begynne å slette savgames her for noen dager siden, var ikke mer plass på 20GB HD. Oppdaget at hver savegame var ca. 7 mb. Så jeg tok alltid New Savegame for hver saving, hehe.

Lenke til kommentar

Hehehe....så viktig er ikke achievements'a for meg.....

Er litt "sur" for at jeg ikke har funnet alle dagbøkene. Jeg har jo faen meg saunfart hele jævla spillet. Og mangler 1 våpen upgrade. Også er det de tonicene da.....sigh!

Men kunne tenkt meg å runda spillet med å hjelpe alle Little Sisters, men får helt frysninger bare på tanken av å drive å hacke og makke meg gjennom alle bretta igjen! :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...