danilovic Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Noen som har noen gode sider hvor kan jeg kan finne slike ting? Gjør heller ikke noe om noen vet om et map som er ute, lyst, stort, gjerne CTF, og med naturlige omgivelser... Tilleggsspørsmål: Det er vanskelig å lage maps, right? Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Nei, det er ikke vanskelig å lage maps med UnrealEd! http://www.planetunreal.com/cliffyb/ut2003/ www.planetunreal.com er kilde #1 for unreal spillere! Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Å lage et lite map er ikke spesielt vanskelig, men det er lite vits i å lage noe som ikke er kult å spille. Og det tar lang tid i alle fall!!! Nå har jeg ikke prøvd meg på UTmaps, men har lekt meg litt med CSmaps i World Craft.. Regner med det går omtrent i det samme. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 eg har jobba litt med eit ut2003 map...men sida spelet suger så kraftig så tar eg heller å konverterer det til unreal2 Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Noen som har noen gode sider hvor kan jeg kan finne slike ting? Bare en ting å si: :google: :google: :google: :google: Hva med å søke litt etter info før du ber andre om å gjøre det, og uansett: PlanetUnreal er tingen Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 omg!! the one and only !!! www.ut2003hq.com ... EVIG MAPS OG PACKS, Mods!! *weeeeeeeeeeeee* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå